Hjelp til valg av prosjektor og lerret.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer samiboy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til valg av prosjektor og lerret.

Heisann

Er på jakt etter en prosjektor som gir meg best mulig bilde, og trenger hjelp av dere for å finne veien til den.

Den skal brukes i et rom som kan mørklegges helt, og 3D er ikke viktig for meg. En ting som jeg legger merke til med tv'n min er sortnivået som er veldig dårlig, og det er irriterende, og vil da ha en prosjektor som kan slå den på det iallefall.

den tenker at jeg får plass til 100"+ er ikke sikker.

Hva vil dere anbefale av lerret, har lyst på rammelerret, men om de andre variantene er like gode på bilde så er det også kandidater for meg

Kommer sikkert til å kjøpe brukt, da jeg får mest for pengene der, så om noen vet av noen knalltilbud til rundt 10K så skrik ut

Mvh

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan anbefale at du ser etter Benq W5000, Sony VPL-HW15/20, Epson TW4400/5500. Disse bør du få til rundt 10 lapper på brukten. W5000 ligger noe lavere i pris, denne kan du få til rundt 6 lapper. Alle disse er gode projektorer som leverer et godt sortnivå.

Newcomer samiboy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    høres kjempebra ut

trodde at benq var litt sånn "billishit" når det gjalds prosjektor jeg, men så feil kan man ta

hvordan er det når det gjelder lerret da, er det stor forskjell på de ulike sortene som er ute på markedet?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter alt jeg har lest er det vel tryggest å gå for et Dreamscreen eller Adeo lerett med grå duk (best kontrast/sortnivå).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •