Epson TW4400 vs Sony HW30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active Superbit sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    347
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Epson TW4400 vs Sony HW30

Regner med Sony'en er en del bedre, men hvis man tenker først og fremst på 2D, er det verdt å oppgradere? Eller blir det minimal forskjell i forhold til mellomlegget på ca 15.000 kr?

Jeg har et rom med mørke vegger, hvitt tak, svarte rullegardiner, men ikke helt lystett, og grått lerret.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Superbit
    Regner med Sony'en er en del bedre, men hvis man tenker først og fremst på 2D, er det verdt å oppgradere? Eller blir det minimal forskjell i forhold til mellomlegget på ca 15.000 kr?

Jeg har et rom med mørke vegger, hvitt tak, svarte rullegardiner, men ikke helt lystett, og grått lerret.
    TW4400 yter bra i 2D, og dersom det er snakk om et mellomlegg på 15K, så vil jeg definitivt si at det ikke er verdt det når man ser på ytelse per krone. Dog, dette vil alltid være en subjektiv vurdering, og med tanke på at HW30 vil gi deg noe ekstra også i 2D, så er det vanskelig å si om du synes det er verdt det.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg gikk nettopp fra 4400 til HW-30. Kjøpte den på vm tilbudet og full kalibrering hos Gorm. Jeg synes det var verdt hver en krone denne oppgraderingen. :-D :-D :-D Hos meg ble det en helt annen skarphet og punch i bildet. Samtidig som sortnivået ble bedre. Men vil anbefale 3 kalibreringer hos avshop. Sort, punch og 3D. Beste anvendte pengene dette år så langt når det gjelder kino..... Som AK sier om det er verdt det i ytelse pr krone kan vel diskuteres. Men morrofaktor kan ikke bestandig måles i kroner.

Active Superbit sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    347
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. som vanlig blir nok ikke dette et lett valg Hvis ikke det hadde vært for at pæra på min Epson begynner å nærme seg 1000 timer, så hadde jeg nok drøyet. Men tipper det blir vanskelig å selge den når lampa står på 2000 timer.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. som vanlig blir nok ikke dette et lett valg Hvis ikke det hadde vært for at pæra på min Epson begynner å nærme seg 1000 timer, så hadde jeg nok drøyet. Men tipper det blir vanskelig å selge den når lampa står på 2000 timer.
    Får alltids solgt den. Er bare spørsmål om pris :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •