X1 Problem (lampe slår seg ikke på)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
  1. #1
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    X1 Problem (lampe slår seg ikke på)

    Fikk min X1 nå på fredag, Brukte den fram til mandag. Jeg slo den av mandag kveld før jeg gikk å la meg, dagen etterpå når jeg slo X1 på, ville ikke lampen slå seg på

    Er det noe man kan gjøre for å "resete" lampen eller noe slikt??? :cry:

  2. #2
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det noe man kan gjøre for å "resete" lampen eller noe slikt???
    Tror desverre ikke det...

    Jeg kan desverre ikke så mye om X1, men det er mange her på forumet som har X1 og som sikkert hjelper deg..!

    Et tips er å ringe Infocus eller de du kjøpte den av..!

    Velkommen til AVforum forresten...

    Mvh

    AK

  3. #3
    Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Høres ut som et dårlig lampepower. Ikke prøv å reparere, det går ikke, bare send i retur.

  4. #4
    Newcomer Sgt.Stav sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis denne er kjøpt ny er det og anbefale og bytte hele x1.
    skulle ikke by på problemer det!

  5. #5
    Active Helge sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har du kjøpt den ny her i Norge? Kontakt uansett importør.

  6. #6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Helge
    Har du kjøpt den ny her i Norge? Kontakt uansett importør.
    Bestilte den på komplett.no

    Har kontaktet komplett angående retur. Saken blir behandlet fikk jeg beskjed om...

    Takk for svarene...

  7. #7
    Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ewen
    Bestilte den på komplett.no

    Har kontaktet komplett angående retur. Saken blir behandlet fikk jeg beskjed om...

    Takk for svarene...
    Blir behandlet? Det er da bare å få adressen til nærmeste serviceverksted av Komplett, og levere projen. Hadde vært fint om du gir tilbakemelding om hvordan saken går. Jeg handler nemlig veldig mye fra komplett, og det akter jeg ikke å fortsette med hvis det viser seg at de opererer useriøst.
    Mvh Gorm

    ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

  8. #8
    Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg kjøper også mye i fra komplett.jeg kjøpte min dvd spiller i fra komplett!en philips dvd 963sa.hvis ikke di er seriøse så gidder ikke jeg å kjøpe mer i fra di.så hvis du kommer med en tilbakemelding så er det bra.
    en link med Erfaringer om Komplett.no http://www.hardware.no/webshoper/erf...?id=1&start=40

  9. #9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hi-Fil
    Sitat Opprinnelig postet av Ewen
    Bestilte den på komplett.no

    Har kontaktet komplett angående retur. Saken blir behandlet fikk jeg beskjed om...

    Takk for svarene...
    Blir behandlet? Det er da bare å få adressen til nærmeste serviceverksted av Komplett, og levere projen. Hadde vært fint om du gir tilbakemelding om hvordan saken går. Jeg handler nemlig veldig mye fra komplett, og det akter jeg ikke å fortsette med hvis det viser seg at de opererer useriøst.
    Jeg måtte kontake InFocus Norge A/S direkte selv for å bytte/rep. min defekte projektor fikk jeg beskjed om fra komplett. Alt komplett gjorde for meg var å gi meg en link hvor jeg kunne downloade ett skjema som skulle faxes til InFocus. Jeg sende den faxen mandag fikk først svar Fredag. En ny projektor blir send til meg på tirsdag, når jeg mottar den nye, må jeg sende den defekte tilbake til InFocus (InFocus dekker alle frakt kostnader)

    Grunnen til at jeg måtte kontakte InFocus selv, var fordi det går fortere. Hvis jeg leverte projektoren til komplett, så måtte de sende den videre til InFocus (blir ett ekstra ledd) fikk jeg beskjed om fra Komplett.

    Men hvis jeg absolutt ville sende den til Komplett, så var det fult mulig...

    Tror ikke Komplett er useriøse.

  10. #10
    Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nei da
    komplett er ok

  11. #11
    Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bra det ordnet seg.
    Mvh Gorm

    ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

  12. #12
    Newcomer ok sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Snedig. Kan se ut som om Infocus fremdeles ikke helt har bestemt seg for hvilken retur-policy de skal ha på X1'en. Jeg shoppet min fra Komplett i januarish, og ikke alt for lang tid etterpå fikk jeg et dødt speil. Jeg hørte med Komplett om det var mulig å sende direkte til Infocus, og de hostet opp et skjema som jeg så fakset til Infocus. På skjemaet kunne man krysse av for "send meg en ny i løpet av to dager med fraktfri retur av den gamle". Behørig krysset av og fakset til Infocus i Norge. Noen dager senere ble jeg oppringt(?) av Infocus, som mente at den garantitypen ikke var for X1'er, bare for dyrere Infocus'er, men at de likevel skulle gjøre det på den måten for meg siden det egentlig var Komplett som hadde egga ved å sende meg feil skjema. Visstnok "skal" standard prosedyre for X1-feil i Norge være at du betaler frakt og sender den inn til Infocus som så reparerer eller bytter etter eget forgodtbefinnende. Men, helt klart bedre å få en ny på døra så man slipper nedetid, så får håpe at de opprettholder den varianten.

    Det er forøvrig bare to problemer med Komplett, alt for lang kø i butikkene samt at jeg ikke kjøpte aksjer der for et par-tre år siden.

    OK

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •