Har eg bomma med projektorvalg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 53
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har eg bomma med projektorvalg?

Hei!

Har aldri hatt PJ før, og nettopp bestilt meg Epson TW6000. Den skal brukast saman med Dreamscreen V2 dynagrey manuelt 92" lerret på 3m avstand.

Rommet er utfordringa her. 2.10m takhøgd, PJ hengti taket rett over hovudet med ca. 3m til lerret, ferdigmalte eggekvite veggplater og eit alt for blankt kvitt tak. Rommet skal malast i mørkare og mattare fargar etterkvart, men no konsentrerer eg meg mest om å gjera rommet ferdig, og få testa utstyr.

Skulle i utgangspunktet ha Sony (noko)30 og tab tension lerret i eit mørkare rom, men budsjettet strakk ikkje til. Derfor vart det eit kompromiss. Men har eg bæsja på leggen no, at dette veil bli ræva? Er det andre betre alternativ i same prisklasse? Eller er det slik at rommet og lerretet ersåpass dårleg at eg kunne hatt ein 6000kr PJ utan å merka forskjell? "D er viktigast, då resten av utstyret ikkje støttar 3D endå...

Active Hektor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    446
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Komlo!

Hva slags tv har du? Beveger du deg opp på skalaen, så smaker det som regel bra. Gå små steg, så har du som regel noe å glede deg til. BEF beskrev dette bra i post!

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Hei!

Har aldri hatt PJ før, og nettopp bestilt meg Epson TW6000. Den skal brukast saman med Dreamscreen V2 dynagrey manuelt 92" lerret på 3m avstand.

Rommet er utfordringa her. 2.10m takhøgd, PJ hengti taket rett over hovudet med ca. 3m til lerret, ferdigmalte eggekvite veggplater og eit alt for blankt kvitt tak. Rommet skal malast i mørkare og mattare fargar etterkvart, men no konsentrerer eg meg mest om å gjera rommet ferdig, og få testa utstyr.

Skulle i utgangspunktet ha Sony (noko)30 og tab tension lerret i eit mørkare rom, men budsjettet strakk ikkje til. Derfor vart det eit kompromiss. Men har eg bæsja på leggen no, at dette veil bli ræva? Er det andre betre alternativ i same prisklasse? Eller er det slik at rommet og lerretet ersåpass dårleg at eg kunne hatt ein 6000kr PJ utan å merka forskjell? "D er viktigast, då resten av utstyret ikkje støttar 3D endå...
    Tror du blir meget fornøyd med ditt kompromiss, så vidt jeg vet har den projen fått mye lovord.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hektor
    Hei Komlo!

Hva slags tv har du? Beveger du deg opp på skalaen, så smaker det som regel bra. Gå små steg, så har du som regel noe å glede deg til. BEF beskrev dette bra i post!
    Tven eg harno (i eit anna rom) er ein snart 3 år gamal 42" Panasonic plasma. Har vert godt nøgd med tven, men det er jo blitt alt for lite. Projektoren kostar jo faktisk berre 1 500kr meir enn tven kosta for 2.5 år sidan

Nokon som kan sei noko om svartnivået på denna PJen? Det som irriterar meg mest på film er dårlege nyansar i mørke scenar. Med flaggermussynet mitt, ser eg nesten ingenting då.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tven eg harno (i eit anna rom) er ein snart 3 år gamal 42" Panasonic plasma. Har vert godt nøgd med tven, men det er jo blitt alt for lite. Projektoren kostar jo faktisk berre 1 500kr meir enn tven kosta for 2.5 år sidan

Nokon som kan sei noko om svartnivået på denna PJen? Det som irriterar meg mest på film er dårlege nyansar i mørke scenar. Med flaggermussynet mitt, ser eg nesten ingenting då.
    Hei komlo

Jeg har TW6000 i et rom med hvitt tak og lyst panel på veggene. Dette er min første projektor og jeg er kjempefornøyd med resultatet. 3D er heilt topp og bildet generelt syntest jeg er kjempebra For min del er sortnivået noe som jeg ikke føler er dårlig, men du som lett iriterer deg over det vil du nok kanskje ikke bli helt fornøyd med det. Men tror uansett at du totalt sett vil bli fornøyd og ikke føle det var et bomkjøp.

Har takhøyde på 2.18 og 106 grått lerret og ca 3,5 meter fra lerret til pj.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller er det slik at rommet og lerretet ersåpass dårleg at eg kunne hatt ein 6000kr PJ utan å merka forskjell? "D er viktigast, då resten av utstyret ikkje støttar 3D endå...

Trenger bare en billig blu-ray spiller med to HDMI-utganger, så har du full 3D-støtte ;-)
    Kikk f.eks på Panasonic DMP-BDT310, den får du for rundt 1700 kroner
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar folkens. Får satsa på at eg vert fornøyd. Det er litt vanskeleg å velja utan å kunna få demo av noko som helst og i tillegg aldri har harr projektor før.

Får testa ut korleis alt fungerer i rommet, og så evt mala det i løpet av året.

Gorm:Takk for tipset. Det tenkte eg faktisk ikkje på. Pg ny BluRay/mediaspelar vert det nok etterkvart.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leser no at TW6000 har dårleg svartnivå. Noko eg ser på som eit veldig minus. Blasst svartnivå får for meg TV/PJ til å gi dårleg filmoppleving. Finst det PJ i denne prisklassen som kan vera betre alternativ? 3D er ikkje ein prioritet.

Skal forøvrig brukast mest til film, litt Xbox360 speling (har kun RGB på denne) og sikkert bittelit RiksTV (kanskje litt sport o.l.(ikkje prioritet)). I tillegg vert den sikkert brukt litt med laptop til youtube og streaming av ein og anna boksekamp. Men reknar med kvaliteten på det er så dårleg, at det spelar lita rolle...

Hjelp hjelp hjelp, på mondag vert PJ sendt...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ang. sortnivå så er det en del faktorer som spiller inn her. Du har jo valgt gynagrey som lerret, det vil jo hjelpe litt, ellers er lyskontroll et fint stikkord. Jeg brukte en TW2000 og gynagrey i en stue for noen år siden. Jeg måtte bruke blendegardiner så lenge solen var oppe. vinteren var en herlig tid

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blendegardiner vert det. Dessutan er det mørkt etter arbeidstid 3/4 av året her. Reknar med refleksjonar i tak og vegg og spelar inn her?

Men er det slik at eg vil oppleva biletet på denna PJen som dårleg i forhold til ein tv feks?

Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TW2000 har mer enn dobbelt så høy native kontrast som TW6000, i tillegg til at den har vesentlig lavere lysstyrke. Ergo er det ikke mulig å sammenlikne sortnivå på disse to modellene.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som vil sei... dumt for meg?

Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke nødvendigvis. TW6000 er en potent liten projektor, men godt sortnivå har den ikke. Det meste annet gjør den veldig bra, så det hele kommer an på din prioritering rundt dette med sortnivå, og bildedynamikk i mørke scener
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er stort sett mørke scenar eg er bekymra for. Det er i alle fall det eg legg best merke til når eg ser film på forskjellige TVar, om eg greier å skilna det som skjer i mørke scenar.

Er det projektorar der ute i same prisklassesom har godt svartnivå?

No veit ikkje eg kor bra som er bra, då eg aldri har harr projektor...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som veit om det finst alternativ som vil gi meir for pengane i mitt rom?

Avshop går i sirup, så PJ er ikkje sendt endå...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det er vel egentlig ikke noen andre nye projektorer som kan skilte med veldig mye bedre sortnivå. Jeg er redd du må opp en del i pris for å få en projektor som er vesentlig bedre på dette området.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men vil eg få vesentleg dårlegar bilde om eg går ned 2 000 - 3 000kr og kjøper ein optoma e.l.?

Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer an på hvilken Optoma du sikter til. HD83 er en ganske potent projektor, men den har ikke noe sortnivå å snakke om. Den stiller dog mange hakk over TW6000, i de fleste sammenhenger
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men då er eg igjen omtrent oppe i prisklassen til Sony HW30ES og Epson TW9000, som eg desverre ikkje har råd til no. Alt av pengar har gått med til oppussinga.

Så for rundt 10 000 må eg berre ta til takke med dårleg svartnivå?

Active mclaren sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men då er eg igjen omtrent oppe i prisklassen til Sony HW30ES og Epson TW9000, som eg desverre ikkje har råd til no. Alt av pengar har gått med til oppussinga.

Så for rundt 10 000 må eg berre ta til takke med dårleg svartnivå?
    Er ikke noe på brukten som kan være intisant da...

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •