Epson tw4400 og pærevalg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Epson tw4400 og pærevalg

Hei

Er ikke så veldig erfaren med prosjektorer, dette er min første prosjektor og første potensielle pæreskift.

Jeg kjøpte en Epson TW4400 i November i fjor. Og for ikke så veldig lenge siden så sluttet pæren å fungere. Det som første skjedde var at bildet ble Grønn på "naturel" funksjonen. Når jeg skiftet til living room var det greit. Men så en dag så sluttet den å lyse, og prosjektoren er på. Jeg tenker at jeg må skifte pære, men jeg syntes bare det var litt rart at pæren måtte skiftes allerede etter 4 måneder. Prosjektoren har jo ikke vært så mye i bruk siden jeg ikke er mye hjemme. Det er en 1700 timers pære. Men uansett, hvilke pærer anbefales å kjøpe til en TW4400 for en grei billig penge?

Takk for svar

Newcomer Stereo Light sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Oslo
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor kjøpte du den? Skal ha en garanti på 3000t de første tre årene. Så du skal ikke måtte kjøpe ny her, med mindre du har kjøpt den fra en eller annen obskur leverandør.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpte den her på avshop.

AVshop Projektorpakke Epson EH-TW4400 / AVshop.no

Men det står jo pæren skal vare i 1700 timer? Jeg skjønne ikke helt. Kjøpte denne prosjektor pakken.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bytt 2 ggr på min och enligt supporten på epson så har du garanti i 3 år oavsett hur mkt lampan har gått. kontakta supporten, dom har varit väldigt hjälpsamma varje gång för mig och det har inte varit några problem.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •