Dell projektorer ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dell projektorer ?

Tørr jeg spørre om synspunkter på Dell projektorer.
    Er det noen som har en eller har prøvd en av Dell's modeller.

Forøvrig vil jeg si at dette forum er meget interesant og utrolig lærerikt.

Først ønska jeg meg en projektor (type var uviss) , så fant jeg AVforum, så ville jeg ha en BQ6100 (bidda skryter, bra ! ), så ønska jeg meg en BQ7800 og nå er jeg usikker på om det blir en BQ7800 eller en PAE700.
    Tiden vil vise hva det blir. Har gitt meg en uoffisiell tidsfrist ut okt. mnd så skal projektor kjøpes.

Active Sonus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv jobbet i DELL og da lånte jeg en Dell MP2100 den var ok, men ikke mer (er selvfølgelig kommet andre modeller nå). Dessuten vil jeg ikke undt min værste fiende å ha med kunde- og tekniskservice til DELL å gjøre. En av grunnen til at jeg sa opp jobben min var at jeg som selger måtte gjøre jobben til kundeservice og teknisk support.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Dell projektorer ?

Sitat Opprinnelig postet av Guttorm
    ...... Har gitt meg en uoffisiell tidsfrist ut okt. mnd så skal projektor kjøpes.
    Vent en måned til så får du med tester av ny "budsjettkiller" BenQ PE5120 :wink:

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sonus
    Har selv jobbet i DELL og da lånte jeg en Dell MP2100 den var ok, men ikke mer (er selvfølgelig kommet andre modeller nå). Dessuten vil jeg ikke undt min værste fiende å ha med kunde- og tekniskservice til DELL å gjøre. En av grunnen til at jeg sa opp jobben min var at jeg som selger måtte gjøre jobben til kundeservice og teknisk support.
    "litt" OT, men lenge siden du sluttet der? Vi bruker stort sett kun dell maskiner på jobben, og har gjort det i 2-3 år nå, og de få gangene (veldig få i forhold til andre merker vi har benyttet tidligere) vi har hatt behov for hjelp har de løst det kjapt og effektivt uten nevneverdig ventetid på telefon engang...
    Men prøv å få kontakt med nextgentel du... :roll:

Active Sonus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Diablito
    Sitat Opprinnelig postet av Sonus
    "litt" OT, men lenge siden du sluttet der? Vi bruker stort sett kun dell maskiner på jobben, og har gjort det i 2-3 år nå, og de få gangene (veldig få i forhold til andre merker vi har benyttet tidligere) vi har hatt behov for hjelp har de løst det kjapt og effektivt uten nevneverdig ventetid på telefon engang...
    Men prøv å få kontakt med nextgentel du... :roll:
    Jobbet i privat markedet for DELL, ikke bedrift. Er dere en stor bedrift får dere sikkert bedre oppfølging, men privatkunder var det generelt lite interesse for å hjelpe. Var outsourcet til Telenor, som fikk betalt per oppringning, så de fikset som regel ikke problemet før 3 oppringning :shock:

Og de utvidede service ordningene som alle DELL selgere prøver å selge er ikke vert en krone. Man kan sikkert telle på fingrene hvor mange som har fått hjelp dagen etter som DELL lover. Jeg måtte i enkelte saker ringe til sjefen får support hos telenor og kjefte dem huden full før det skjedde noe ( og da hadde det som regel gått 1 uke allerede, mens kunden hadde betalt fra 1250 kroner og oppover for å få hjelp dagen etter ).

Som du sikkert forstår er det ikke en plass jeg vil tilbake til. Kjenner det er på nippet til at jeg virkelig setter igang en tirade her så det er vel best å stoppe nå............................

EDIT: sluttet i Februar i år

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •