Prosjektor som kan gå 24/7?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prosjektor som kan gå 24/7?

Hei, jeg driver med litt research til en interaktiv installasjon jeg holder på med for en kunde. (processing + kinect = gøy)

Er det noen her som har tips til en prosjektor som klarer å bli kjørt 24/7 - i utgangspunktet i evig tid, pæra vil jo naturligvis gå etterhvert - men hvis den klarer seg i over et år, så kan det la seg gjøre. (litt under 9000 timer sist jeg sjekket).

Og ja - den bør helst ikke koste en kvart million heller. Jo mer hyllevare, jo bedre. Oppløsning og lysstyrke har ikke så mye å si.

Håper på noen spennende svar!

/ Kristian

Produsentrepresentant
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av destroy
    Hei, jeg driver med litt research til en interaktiv installasjon jeg holder på med for en kunde. (processing + kinect = gøy)

Er det noen her som har tips til en prosjektor som klarer å bli kjørt 24/7 - i utgangspunktet i evig tid, pæra vil jo naturligvis gå etterhvert - men hvis den klarer seg i over et år, så kan det la seg gjøre. (litt under 9000 timer sist jeg sjekket).

Og ja - den bør helst ikke koste en kvart million heller. Jo mer hyllevare, jo bedre. Oppløsning og lysstyrke har ikke så mye å si.

Håper på noen spennende svar!

/ Kristian
    Da ville jeg sett på LED projektorer. De er dog ikke helt rimelige.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Casio har noen forholdsvis rimelige LED/laser projektorer som tåler å gå 24/7. Tropr de finnes i XGA og WXGA oppløsning. F.eks Casio XJ-M250, med WXGA og 3000 ANSI-lumen.
    Ellers har projectiondesign 24/7 garanti på enkelte modeller, men da koster det også deretter.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •