Tw9000 måle seg med panasonic 65".".

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tw9000 måle seg med panasonic 65".".

Har kjøpt meg panasonic 65 .og er helt rått bilde.men synest bilde er litt lite.kunne tenkt meg lerret 90"...kan denne prosjektoren måle seg me den rå bildekvaliteten"".glad for svar siden jeg har tilbud om bytte....

Active eha sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Nittedal
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du må oppgi hvilken TV-modell du har, det holder ikke bare å si "Panasonic".

Mer generelt kan jeg si at en projektor er veldig annerledes enn en TV. Du er avhengig av å ha det mye mørkere for å kunne oppnå like god kontrast og sortnivå som på en TV. Svart blir aldri mørkere enn lerret ditt, og hvis du ikke har svartmaskert rom blir lerretet opplyst av filmen i lyse scener.

Når det er sagt - bildekvaliteten på TW9000 er helt rå. Jeg synes det er veldig "filmaktig". Du får et vell av detaljer og utrolig myke overganger, og en kolossal dybde i bildet dersom du har full lyskontroll. Selv om du tydelig får hver piksel frem på bildet, så ser pikslene annerledes ut. Du mister "pikselskarpheten" i forhold til en TV. Personlig synes jeg at dette gjør at bildet ser enda mer naturlig ut, men meningene er kanskje delte.

Husk at du behøver et godt lerret også.
    Dolby Atmos 7.1.4 : Yamaha CX-A5100 : Emotiva XPA-3 + 2xUPA-500 : Sony HW50 : 106'' : Intel NUC : Darbee Darblet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •