Takfeste til JVC X30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Takfeste til JVC X30

Fikk min X30 levert i går. Ser at det Vogel takfestet som kjøpte ikke har lange nok armer til den store projektoren. Trenger et takfeste som har en radius på minst 18".

Hvilke alternativer finnes? Ser at Chief har en egen adapterplate til denne modellen. Ønsker at projektoren skal henge ca 15cm ned fra taket.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KristianW
    Fikk min X30 levert i går. Ser at det Vogel takfestet som kjøpte ikke har lange nok armer til den store projektoren. Trenger et takfeste som har en radius på minst 18".

Hvilke alternativer finnes? Ser at Chief har en egen adapterplate til denne modellen. Ønsker at projektoren skal henge ca 15cm ned fra taket.
    Anbefaler Chief veldig. Jeg har hatt fra vogel før, men gud bedre... Glad jeg kjøpte chief når jeg byttet projektor. Mye enklere å stille inn hver enkelt akse og få riktig bilde enn med Vogel fordi du kan stille inn hver uavhengig av de andre... øøø.. vet ikke om det kom klart fram... Åkke som, du skjønner det når du får prøvd det.

AVshop.no / CHIEF MFG RPA Elite Universaloppheng - sort m/lås <font color="#ff0000">(maks 22,5kg)</font>
    Denne har jeg med 15 cm forlenger. Mulig du må ha en adapterplate til X30 (jeg har sony vw95) som du sier.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er i Finland nå i vinterferien og har vært i bryllup. Var igår innom butikken videotykki. Der kjøpte jeg et takfeste som heter smart metals. Nederlandsk firma tror jeg. Projektoreiden telineet Kostet 120€. Bygger ned 13cm. Man kan også kjøpe til forlengere. Vi hadde ikke en X30 der men tegnet opp på papir og det ser ut som det kommer til å fungere.

I dag fant vi en reclinersofa i stoff i stedet for hud/skinn. Asko - Riku 3h mekanismisohva Kona vil ikke ha hud/skinn og det er ikke så lett å finne reclinersofaer i stoff så vi kjøpte den og satser på at vi får den med oss i bilen hjem til Norge :???: . Deles opp i flere moduler og vi henter den i morgen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •