Projektor målt opp mot TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Projektor målt opp mot TV

Veit ikkje om denna tråden bør ligga under ein anna kategori, men eg prøver meg her...

Las om CES messa at det no er snakk om flatskjermar på 65-84 tommar, i prisklassar frå rundt 20 000 til ca. 60 000 for dei største toppmodellane. Somme av tvane kunne og skilta med 4k oppløysing.

Dersom ein TV på 84" har 4k oppløysing, masse smartfunksjonar, fungerande 3D funksjon, fantastisk bilde og kostar feks. 40 000 om ei stund, finst det då nokon grunn for å velja projektor dersom ein ikkje skal over 100"?

Grunnen til at eg lurar på dette er at eg har veldig lyst på projektor (92" lerret) i kjellarstova. Men dersom ein tv kan gi meg same bildet eller kinoopplevinga, ser eg jo det som ei mykje enklare, og kanskje rimelegare løysing...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Veit ikkje om denna tråden bør ligga under ein anna kategori, men eg prøver meg her...

Las om CES messa at det no er snakk om flatskjermar på 65-84 tommar, i prisklassar frå rundt 20 000 til ca. 60 000 for dei største toppmodellane. Somme av tvane kunne og skilta med 4k oppløysing.

Dersom ein TV på 84" har 4k oppløysing, masse smartfunksjonar, fungerande 3D funksjon, fantastisk bilde og kostar feks. 40 000 om ei stund, finst det då nokon grunn for å velja projektor dersom ein ikkje skal over 100"?

Grunnen til at eg lurar på dette er at eg har veldig lyst på projektor (92" lerret) i kjellarstova. Men dersom ein tv kan gi meg same bildet eller kinoopplevinga, ser eg jo det som ei mykje enklare, og kanskje rimelegare løysing...
    Det er jo ikke så lett å si, spørs jo helt hva du får i projektorverden til 40k når 84tommertven ligger på den prisen. Tv og projektor er jo i konstant utvikling ting blir bedre og billigere hele tiden. Tror likevell at pj vil være billigste alternativ til skikkelig stort og bra bilde en god stund fremover

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TV er jo heilt klart det enklaste/mest brukarvennlege alternativet. Men det er jo noko med projektor.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når vi kommer opp i 80" / 90" / 100"++ i størrelse ser jeg ikke nødvendigvis at TV er enklere, det er minst like lett, om ikke lettere å flytte og få et rullbart lerret inn i huset enn en gedigen TV, men oppsettet blir nok langt enklere osv når den først er plassert.

TVene har nok mye å stille opp med på kvalitet, men ikke størrelse/pris iforhold til prosjektor. En prosjektor vil nok i lang tid fremover gi deg langt større bilde til en billigere pris.

OLED TVene vil nok ha kvalitetet som mange PJ kommer til å slite å følge, men er vel en veldig god stund til man kommer til å få en enorm OLED TV til en brukbar pris.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, å få tven inn i hus var faktisk det einaste eg ikkje tenkte på