Infocus Screanplay 4805

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer fmorris sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Infocus Screanplay 4805

Hei.

Jeg vurderer å kjøpe 4805. har lest en del tester bla itavisen sin. virker som en flott prosjektor til en grei pris.

Er det noen som har noen erfaringer med denne?? og ønsker å dele de??

Det er 3 meter fra prosjektor til kommnde lærret. er det lang nok avstand???

er det noe poeng å kjøpe stativ til den. kan man ikke sette den på en hylle??

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Infocus Screanplay 4805

Sitat Opprinnelig postet av fmorris
    .....Det er 3 meter fra prosjektor til kommnde lærret. er det lang nok avstand???

er det noe poeng å kjøpe stativ til den. kan man ikke sette den på en hylle??
    Her kan du leke deg med avstander osv. http://www.projectorcentral.com/proj...calculator.cfm
    Som du ser gir 3 meter et bilde på maks 179 cm. Dvs 180 lerret. Skal du sitte 3 meter unna også?

Setter du den på ei hylle må denne være lav, eller du kan skru den opp/ned under ei hylle høyt. Bare pass på å ha godt med luft rundt pj'n. Prøv å unngå å bruke keystone til å korrigere bilde fordi dette forringer billedkvaliteten. Pj som henger i taket får som regel det bedre da de har godt med luft og er utilgjengelig for unger og støvkluter :wink:

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er litt lese stoff om infocus 4805

http://avforum.no/forum/viewtopic.php?t=8070

Newcomer fmorris sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Infocus Screanplay 4805

"Som du ser gir 3 meter et bilde på maks 179 cm. Dvs 180 lerret. Skal du sitte 3 meter unna også?"

-Ja, den blir hengende i taket over hodet mitt.

Lærretet som følger med er på 170 cm, så skulle passe nokså perfekt da!?? Det følger også med 15 m Proson komponentkabel. er det en god kabel til det bruk?

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv brukt en proson s video kabel og den virket veldig bra, så jeg tror den proson kabelen er en bra grei kabel.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte 4805 hos Hi-Fi, og betalte 16.000 kr for presjektor inkl. lerret og komp. kabel. Regner med at det er dette tilbudet du også vurderer. Som førstegangsprosjektor må vel dette være et bra kjøp? Regner med å ha den noen år, før de blir behov for å kjøpe ny. Lerettet er kanskje litt lite, men jeg kan jo kjøpe meg et nytt senere en gang.
    Kan ikke tenke meg at du vil angre på dette kjøpet. Jeg kjører DVD, X-box og satelitt på den.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er kvaliteten på lerretet? Er det mye maskering på toppen av lerretet? Er det synlige bølger i det?
    Jeg tror tilbudet er godt, i den forstand at man får veldig mye for pengene. Pj'en og kabelen skal være av god kvalitet, men lerretet har vi hør lite om. Kanskje du vil si noen ord under tråden lerret? ops: (så vi ikke skjærer helt ut av tråden her ops: )

Mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •