Jeg blir "gal" av å velge

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jeg blir "gal" av å velge

Nå har jeg lest "side opp" og "side ned" om mange forskjellige projektorer. Både her- og andre plasser på nettet. Jeg har vært i forskjellige butikker og fått sett noen demonstrasjoner. I det store og hele har jeg gjort "alt" jeg kan; men jeg klarer likevel ikke å velge.

Så jeg håper noen kan gi meg litt "input" her. I ett rom med 100% lyskontroll med en duk på ca. 120" i 16:9. Hvilken projektor hadde _du_ valgt i en prisklasse til- og med ca. 20.000?

Jeg er ikke interessert i 3D dersom det har noen betydning.

Nå håper jeg noen kan komme med noen fine tilbakemeldinger for i morgen _skal_ projektoren bestilles :-/

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    betyr det at rommet er sortmaskert med ikke-reflekterende materiale? Hvilken type lerret er det snakk om?
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Side- og bakveggen samt taket er malt "matt sort" med nederste 40% av veggene i "kinorødt" og reflekterer i alle fall ikke mye lys. Veggen der lerretet skal henge er dekket med svart "plysj" (eller hva det nå heter). Gulvet er dekket med ett "kinorødt" teppe.

Lerretet har jeg ikke bestilt enda da jeg gjør dette i samme bestilling, men jeg har _nesten_ bestemt meg for "Screen Research Solidpix 1 CL (Gain = 1)". Dog er jeg åpen for forslag her også. Prisen på lerretet er uavhengig av projektoren så jeg ser på lerret under ca. 15.000,-

Takk for svaret.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •