Rene prisdiskusjoner legges til PRISJAKT kategorien

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)

Rene prisdiskusjoner legges til PRISJAKT kategorien

Hei alle sammen!

Ser at dere legger opp en del prisdiskusjoner under denne kategorien... Kategorien er imidlertid forbehold diskusjon omkring tekniske elementer, mens prisdiskusjoner gjøres under prisjakt kategorien.

Vi vil flytte over alle rene prisdiskusjoner fremover, samt flytte de jeg finner nå som i all hovedsak omhandler pris, ikke pris i forhold til spesifikasjoner, som jo blir en litt annen sak...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er litt vanskelig å vurdere hvilke tråder som skal flyttes og ikke, så vennligst vær litt konsekvente på dette...!

Takk

Mvh

AK

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eh... vil nødig komme dårlig ut her, men du er alt for streng. Ser titt og ofte at du klager på hva som diskuteres. Når det snakkes om denne hobbyen, vil det alltid være engasjement, og ting vil utarte seg og gå over i andre elementer. Blir dumt om man i en lang tråd liksom skriver, "oi, nå nevnte jeg visst pris, vi får fortsette et hakk over her gutter. Fikk alle med seg det?"

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aasmund
    Eh... vil nødig komme dårlig ut her, men du er alt for streng. Ser titt og ofte at du klager på hva som diskuteres. Når det snakkes om denne hobbyen, vil det alltid være engasjement, og ting vil utarte seg og gå over i andre elementer. Blir dumt om man i en lang tråd liksom skriver, "oi, nå nevnte jeg visst pris, vi får fortsette et hakk over her gutter. Fikk alle med seg det?"
    Enig med deg Aasmund.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi vil flytte over alle rene prisdiskusjoner fremover, samt flytte de jeg finner nå som i all hovedsak omhandler pris, ikke pris i forhold til spesifikasjoner, som jo blir en litt annen sak...

Syns Lygren forklarte seg ganske greitt her eg. Går fint ann å nevne pris/spesifikasjoner. Men når 5-6++ innlegg på rad prater om pris,ja da er man over på rein prisdiskusjon.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klager og klager.Nesten så man ikke får lyst til å skrive her.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det virker som at det er litt for mange kategorier her, og at kanskje moderatorene får et strev med å holde dem rene. Dette tar jo fokus bort fra det man egentlig vil drive med her inne? Eller? Løsne litt på snippen sier jeg La forumet være levende, og ikke detaljstyr så mye. F.eks det å "tvinge" folk til å oppgi pris i brukt annonser. Det må da være opp til hver enkelt? Bare min mening da, og den er det vel lov å ytre.
    Skal prøve å ikke klage mer nå

Men ellers er dette er et glimrende forum! Jeg henger tydeligvis litt etter når det gjelder hjemmekinoutviklingen, selv om jeg har holdt på med Hifi/HK i mange år. Mye interessant og spennende å lese om her. Håper det kommer flere spennende innlegg her, ser det er litt stille nå.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir ikke klaging dersom noen "tilfeldigvis" nevner pris, men når dette blir gjentatt flere ganger i samme tråd, sklir liksom diskusjonen litt over fra å spesifikkt diskutere projektorer til å diskutere hvor man får best pris.
    Dette kan heller gjøres i Prisjakt.....

Det med detaljstyring er greit nok.. Jeg plukker ikke ut alle inlegg der noen er frekke, nevner pris.. etc. Men man må være konsekvent..

Mvh

AK

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er faktisk enig nå!blir litt for mye tull med samme innlegg hele tiden.
    Derfor sier jeg unnskyld for det jeg sa ops:

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Tror det er greit å overveie litt hva du skriver før du trykker OK, Rusty... :? Poenget er bare å holde forumet oversiktelig. Jeg synes ikke det er OK at dere tar opp dette på denne måter. Dere får heller sende PM, ikke gå ut på en slik måte dere gjør her. Seriøst! Klager og klager, Rusty?? Blir liksom ikke helt saklig.

Lar denne diskusjonen ligge her, denne diskusjonen trenger ikke fortsette. Hvis dere ikke liker forumets regler, foreslår jeg at dere heller besøker andre forum. Jeg forsøker kun holde forumet ryddig, og tro meg, å la forumet leve sitt "eget liv" er ikke en løsning som fungere mer enn toppen to uker! Jeg bruker faktisk både mye tid og krefter på dette forumet, og blir faktisk personlig såret når jeg leser slike usakelige innlegg fra personer som frekventerer forumet.

Jeg aksepterer at dere har andre meninger om hvordan forumet skal drives, men en slik negativ måte å utrykke dette er hverken høflig eller hyggelig, to ting som dette forumet skal etterstrebe å fremstå som.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da må jeg si unnskyld for det jeg skrev.det var dumt av meg.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker faktisk både mye tid og krefter på dette forumet

Og du gjer ein kjempejobb Lygren, bare so det er sagt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må bare få si meg enig med Lygren. Vi MÅ ha noen kjøreregler ellers blir det bare rot....

Men vi vil alltid ha noen som "kjører" for fort og da må noen passe på, og de som holder styr her inne gjør en meget bra jobb !!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •