noen meninger rundt optoma HD83?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

noen meninger rundt optoma HD83?

Siden min benq w1000+ har tatt kvelden så vurderer jeg en ny, jeg må ikke ha 3d,men det hadde vært greit:-) er hd83 en grei prosjektor? Eller er den noen andre som er bedre I samme prisklasse, 20k er maks.

Nå som BF3 ligger og Venter så har dårlig tid hehe, vurderer kjøp I morgen!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    999
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ikke sett optoma hd83 men jeg har sett optoma hd33 og den var bra selv om det ikke var noe fullgod test, var bare slått på etter at den var pakket ut av esken, ikke noe kalibrering eller noe, men den virket lovende.
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Henger med på denne tråden, dette er en av de jeg vurderer å bytte til, men jeg sliter med å finne gode tester av denne. Særlig på 2d materiale, da jeg personlig tror det tar litt tid før jeg kommer til å bli hektet på 3d bølgen.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    999
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Braastad
    Henger med på denne tråden, dette er en av de jeg vurderer å bytte til, men jeg sliter med å finne gode tester av denne. Særlig på 2d materiale, da jeg personlig tror det tar litt tid før jeg kommer til å bli hektet på 3d bølgen.
    du får stikke innom hifi klubben etterhvert som de får de på plass i de forskjellige butikkene, noen butikker har alrede begge til demo og de andre kommer etter
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen sett noe mer på disse?

Jeg fikk sett litt på Hd33 i romjulen. Bare i 2d da Hifi Klubben ikke hadde fått briller fra Optoma får demo bruk enda!

Er nybegynner i PJ gamet, men har da et kritisk øye til tv bilder som erfaring.
    Jeg synes denne var meget bra bilde på, bortsett fra sortnivå. Det var ikke noe bra lyskontroll i demo rommet, det var litt dempet lys på og litt lys fra korridorene.. Ingen sorte stoff rundt lerret som det var i de andre demo rommene.
    Så lysstyrke var god nok, men sort var ikke imponerende. Denne var ikke kalibrert, men opp mot en Benq1200 som var det, var det mye mindre støy i bildet i Hd33, mens fargene nok var bedre i benq naturligvis.

3d fikk jeg altså ikke sett, men tester i utlandet mener den leverer bra der.

Så alt i alt så det ikke verst ut fra Optoma.

Men merkelig lite diskusjon rundt Optoma generelt her på forumet? Dårlig tegn?

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg endte opp med hd82, og er knall fornøyd med den