Mitsubishi HC4000 dårlig projektor eller feil kilde?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer HK 69 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mitsubishi HC4000 dårlig projektor eller feil kilde?

Hei, jeg anskaffet meg denne projektoren hos hifi klubben i Bodø i sommer, og har egentlig vert strålende fornøyd med den. Helt til en kompis var på besøk, og vi spilte en bluray av il divo.. Han sier at han er veldig skuffet over bildet.. Så lenge at det er still bilder, så er alt helt perfekt, og sylskarpt.. men når det er action scener, så flyter det liksom veldig ut, og man får slep i bildet, Bare for å beskrive litt nermere. jeg satt å så på pink floyd pulse på dvd i kveld.. der var noen sener av trommisen som naturligvis jobber fort.. det så jaggu ut som han hadde 14 trommestikker i hendene. så... spørsmålet er.. er det projektoren som er dårlig, eller kan det være at ps3 rett og slett ikke holder mål som bluray/ dvd spiller?

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK 69
    Hei, jeg anskaffet meg denne projektoren hos hifi klubben i Bodø i sommer, og har egentlig vert strålende fornøyd med den. Helt til en kompis var på besøk, og vi spilte en bluray av il divo.. Han sier at han er veldig skuffet over bildet.. Så lenge at det er still bilder, så er alt helt perfekt, og sylskarpt.. men når det er action scener, så flyter det liksom veldig ut, og man får slep i bildet, Bare for å beskrive litt nermere. jeg satt å så på pink floyd pulse på dvd i kveld.. der var noen sener av trommisen som naturligvis jobber fort.. det så jaggu ut som han hadde 14 trommestikker i hendene. så... spørsmålet er.. er det projektoren som er dårlig, eller kan det være at ps3 rett og slett ikke holder mål som bluray/ dvd spiller?
    Dette skal da være en superb budsjetts-pj. Er nok noe feil med instillinger på ps3.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Dette skal da være en superb budsjetts-pj. Er nok noe feil med instillinger på ps3.
    Det vet jeg rett og slett ikke , har ikke satt meg inn i det rett og slett. men hvis du har noen gode råd, så har jo det vert supert. Det skal jo i tillegg sies at projektoren ikke er kalibrert,men det har vel ikke noe å si i denne sammenhengen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du kan jo se på denne. her er det guide for innstillinger på ps3

http://avforum.no/forum/dvd-blu-ray-...vspilling.html

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trafik
    du kan jo se på denne. her er det guide for innstillinger på ps3

http://avforum.no/forum/dvd-blu-ray-...vspilling.html
    Takk for tipset, skal se på dette når jeg får tid..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •