Trenger anbefalinger på valg av projektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger anbefalinger på valg av projektor

Har en loftstue med lyse vegger og tak. Tanken er i starten å projeksere rett på vegg. Projektor står ca 4,5m fra vegg.
    Budsjettet ligger på rundt 10000,- men hvis det er noe som er eksepsjonelt mye bedre til 15000,- så er det interessant.

Jeg har tittet litt rundt, og sett på BenQ W1200. Har faktsik blitt anbefalt den av HiFi-klubben... Etter å ha lest litt her inne, syns jeg Epson EH-TW4400 virker lovende.

Hvilke anbefalinger kan dere gi? Bruken vil primært være tv-titting, film og sport. (erstatter tv)

På forhånd takk.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

blåse liv...

Hei, jeg trenger fortsatt litt hjelp her. Er ute etter en projektor med lens-shift, og som fungerer bra i et forholdsvis lyst rom.
    Er det noen som har noen tips? Pris 10-15000,-

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat kjøpt meg projektor selv, etter å ha vært i samme situasjon som deg. Lys stue, trenger Lensshift, brukes til TV/spill/sport. Etter nøye saumfaring på diverse forum og testlesing forsto jeg at det er èn projektor som gjelder her: Epson TW4400. Dyrere enn opprinnelig budsjett, men til 13000 på AVshop er den for meg en soleklar vinner når det gjelder pris/fleksibilitet forhold.

Har akkurat montert den opp og fått testet litt. Og er superfornøyd! Bestillte med proffkalibrering inkludert day/night modus noe jeg sålangt synes ser meget bra ut. Og jeg tror det vil klart lønne seg når man skal bruke den i lyst rom med grått lerret.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker Så litt på Optoma HD82, men skal absolutt sjekke ut Epson!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •