Hva burde jeg velge av 3d prosjektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer Shaftak sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva burde jeg velge av 3d prosjektor

heisann

Har tenkt litt på å kjøpe 3d prosjektor
    Er litt skeptisk på 3d, om teknlogien er kommet langt nok til at det er verdt å bruke penger på dette?

og evt: hva er bra til en real pris??

Mhv Andreas

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shaftak
    heisann

Har tenkt litt på å kjøpe 3d prosjektor
    Er litt skeptisk på 3d, om teknlogien er kommet langt nok til at det er verdt å bruke penger på dette?

og evt: hva er bra til en real pris??

Mhv Andreas
    Hvilken prisklasse sikter du på ?
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil bare si at min mening er at 3D er HELT unødvendig. Er det en projektor/ HDTV som er bare 2D men har bedre bilde enn 3D pj/tv ville alltid valgt den som er 2D.

3D skal jeg ikke før brillene er vekk. Satt gjennom Conan i 3D på kino'n med brillene av halve tiden... Bedre med litt skurr enn brillene på... Det er vel bare meg kanskje, men jeg syns ikke de er komfortable i det hele tatt.

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja Det er akuratt det jeg o tenker på om jeg bare skal vente med 3d til brillene er ut av bilde

første gang jeg var på 3d kino satt jeg langt i fra å då fikk jeg vondt i hode av det, men andre gangen satt jeg langt fremme å da var det veldig greit.

har et 4år gammelt samsung tv 50, men er ikke noe serlig bra bilde kvalitet, Så spørsmåle er om jeg skal kjøpe meg et 60+ tv led/plasma 3d eller heler kjøpe et uten 3d? det tar vel en god stund til 3d tv/prosjektorer kommer uten briller? og til en fornuftig pris...

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja Det er akuratt det jeg o tenker på om jeg bare skal vente med 3d til brillene er ut av bilde

første gang jeg var på 3d kino satt jeg langt i fra å då fikk jeg vondt i hode av det, men andre gangen satt jeg langt fremme å da var det veldig greit.

har et 4år gammelt samsung tv 50, men er ikke noe serlig bra bilde kvalitet, Så spørsmåle er om jeg skal kjøpe meg et 60+ tv led/plasma 3d eller heler kjøpe et uten 3d? det tar vel en god stund til 3d tv/prosjektorer kommer uten briller? og til en fornuftig pris...
    Det ser ut som jeg skal ha en 2D projektor ELLER en Kuro KRP 500-A som er 2D det også. Uansett hva jeg går for, kommer jeg ikke til å trenger ny skjerm på 4 år... Og da er det vel 3D uten briller... :P Ellers i er det i hvert fall 3D linser i stedet

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Optoma hd67N

Ser ut til å være grei. Har selv kjøpt den, står foreløpig pent i esken desverre. Holder på å bygge kino nå og skal nok opp i løpet av uken. Pris på ca 7500,- skulle være en overkommelig pris til pj med 3D.

Ser frem til den dagen brillene kan legges på hyllen8)

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av holofire
    Ser ut til å være grei. Har selv kjøpt den, står foreløpig pent i esken desverre. Holder på å bygge kino nå og skal nok opp i løpet av uken. Pris på ca 7500,- skulle være en overkommelig pris til pj med 3D.

Ser frem til den dagen brillene kan legges på hyllen8)

Du for ha lykke til med kino, sattser på at det blir kino på meg o når jeg skal bygge hus til neste år

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da tror jeg du skal vente lenge. Brilleløs 3D for mer enn én person (synsvinkel) har en masse utfordringer. For projector er det enda mye mer komplisert.

Derimot har jeg stor tro på at projectorer med aktiv 3D brilleløsning vil få en rivende utvikling de kommende årene. Vi er nå bare i den spede begynnelse.

Newcomer PureHifi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    288
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vurderte 3D prosjektor jeg også, men etter jeg har sett en del filmer både på kino og div demo på tv/prosjektorer bestemte jeg meg for å avente hele 3D. Ble ikke imponert i det hele tatt.
    Mye helder nyte en film i blueray å få sjikkeli klart bilde, enn å site å irritere meg over den "dårlige" 3D effekten, å så er jo prosjektorene vesentleg dyrer også. ikke verdt det etter mitt synspunkt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •