Prosjektoren min til ps3 og film (BenQ W6500)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prosjektoren min til ps3 og film (BenQ W6500)

Fersk på dette forumet, men tenkte dele min nye løsning i all eksase siden jeg koblet utstyret opp idag!

Jeg har alltid ønsket meg en prosjektor til film og gaming, men alltid trodd at det ville være stygt, dyrt, komplisert og ikke nært like bra på oppløsning og farger som en full HD TV. Her har min BenQ W6500 motbevist alle mine tåpelige påstander!

Jeg bor i en 3 roms leilighet med hvite vegger/tak og relativt høyt tak, men med relativt god lyskontroll. Løsningen jeg prøvde meg på var:

BenQ W6500
    92" DynaScreen V2 Grått (umotorisert)
    CHIEF MFG RPA mini Universaloppheng - hvit
    Proffkalibrering BASIC
    5.1 surround system med reciever fra Onkyo (4000kr fra Elkjøp).

Etter litt styr med oppheng av universaloppheng og lerret (grunnet jeg og min kompis slettes ikke er noen elektrikkere) var det duket for Playstation 3 og Blu Ray filmer. Selv om vi visste at vi mest sannsynlig ville bomme med noen få grader mellom prosjektoren og lerretet, så løste dette seg uproblematisk siden prosjektoren har en spak til å justere bildet.

Bildekvaliteten fra BenQ W6500 er imponerte kraftig! Utrolig lyssterk og oppløsningen er helt herlig! Løsningen ble også pen grunnet oppheng, lerretboksen og prosjektoren er samme farge som taket.

Vil anbefale dette til de med budsjett som sikler på tanken med prosjektor, men også som meg følte at TV var den eneste og beste løsningen!
    Blir mye film og playstation fremover nå

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)