Hjelp til ny prosjektor og hjemmekino.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til ny prosjektor og hjemmekino.

Jeg skal kjøpe å sette opp hjemmekino i stua, jeg er helt ny på dette temaet og vært innom flere el butikker for hjelp til å finne rett prosjektor, men det kommer kanskje ikke som noe sjokk at det ikke var til stor hjelp? jeg kom så over denne siden å det virker som dere har veldig stor greie på dette. Derfor lurte jeg på om noen her kunnet hjulpet meg med å anbefalle prosjektor å lerret som passer meg best.
    Hjemmekinoen skal være i stuen min med flere vinduer å hvite vegger, så det vil være ganske lyst om dagen, vil dekke for vinduene med det som blir anbefalt (persienner?) prosjektoren vil henge fra tak ca 4.8 meter fra vegg, jeg skal ha fast rammelerret, men ser også at det ikke er bare bare men veldig mye forskjellig. Jeg tenkte på en størelse på ca 120" hvis det ikke blir noe hinder for bra bilde? Ser det blir anbefalt veldig ofte denne Espon 4400 men lurer litt på hvorfor den fortsatt ligger i topp når den er såppas gammel? Når jeg tenker på tver skjer det jo ganske mye nytt på ett år.
    Eneste jeg vet jeg vil ha er full hd, 3D ser jo kult ut men da blir prisforskjellen litt for stor. Budskjette mitt vill være ca 20 tusen for prosjektor (kalibrert) takfeste å lerret.
    Takk for hjelpen

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig det blir litt utenfor prisrekkevidde dette, men black diamond lærettene eller hva de heter som selges på oslo hifi center har en meget spesiell egenskap, hvor de er utrolig godt bilde selv i lyse rom, som feks stua di

men husker ikke hvor mye de kostet kan hende de blir litt dyre

når det gjelder prosjektor er jeg blank desverre :P

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ett lite tileggspørsmål, lar det seg gjøre å snekre en ramme selv å male "lerrete/veggen" med spesiel maling? Så kunne spare inn de kronene å kjøpe en bedre prosjektor?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •