Trenger hjelp fort....:(

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer sicpa sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp fort....:(

Har nå funnet meg en prosjektor som jeg er meget int i. Men leste i testen at rommet mitt ikke passet så bra. Dette er en benq 8720 og rommet mitt er 3,8 meter lang, kan dette gå? har vært inne på : BenQ PE8720 Projection Calculator - Throw Distance and Screen Size og lagt inn info på 3,60meter og fått et bilde på 200cm diagonalt, vil dette bli for dårlig bilde på rommet jeg har? Kommer kun til og kjøre 720i oppløsning.

Mvh Roar

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2 meter langt bilde på ca 3,80 høres greit ut det det er vel sånn 85-90 tommer mener jeg.. kommer ann på hvor stort bilde du ønsker da.

Newcomer sicpa sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er litt usikker på hvor stort bilde jeg kan få, har funnet ut at jeg vil få et bilde på
    165 cm diagonalt,men vil ha litt større bilde enn dette. Tror ikke helt jeg skjønner hvordan denne zoom "greie" på projectorcentralen funker. Men det blir 3,8 meter minus selve prosjektoren da Hvis noen kan hjelpe meg med minimum og maks bilde så hadde jeg takket for det Har vel funnet ut at hvis jeg måler 2,5 meter fra linsa til lerretet er det min 165 cm diagonalt men klarer ikke og finne ut maks....:-?

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    projectoren er 40cm lang så hvis du kliner den helt intill bakveggen har du 3.40 fra linse til lerret. ifølge kalkulatoren på projector central vil du da få en bildestørrelse på min 160cm. diagonalt. Zoomer du max får du 216cm diagonalt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •