Optoma EW536 med 3D adapter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Optoma EW536 med 3D adapter

i alle dager, 3d projektor til 8400kr på finn.no
    Nye EW536 Widescreen projektor fra Optoma, komplett med 3 D adaptor

Ikke for å diskutere pris, men er det noen som har testa denne? Hvordan blir kvaliteten på 3d'en iforhold til feks flatskjermen Panasonic P65VT30?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har Optoma hd67n, med Optoma 3D-XL adapteren, det funkar kjempebra, bra med 3d på, både Spill og film. Så det er til og anbefale, hvor bra den prosjectoren der er i forhold til hd67n det vet jeg ikkje.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.

takk for svar Er det flere som har testa denne?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke kjennskap til denne projektoren, men basert på spesifikasjonene så er det ikke veldik sprekt. Oppløsningen er kun 1280x800, og ikke 1920x1080 (Full-HD), som er vanlig i dag. Kontrastnivået er "OK" dersom projektoren virkelig har 3000:1 (noe den sansynligvis ikke har). I tillegg har den veldig høyt støynivå, 32dB. Personlig så kunne jeg aldri levd med dette.

Min anbefaling er med andre ord å hoppe bukk over denne projektoren, og heller kikke på andre projektorer.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sett denne i aksjon, men til spill som oftest er ganske lyst i funker den sikkert kjempebra. Kankskje ikke den beste til film, og kan nok ikke måle seg akkurat der med en plasma eller LED skjerm, men du får jo en "større" 3D opplevelse jo større skjermen er, og det blir sikkert ikke noe dårligere enn f.eks Avatar i 3D visst fram på en offentlig kino. Har projektor som støyer 28db på det meste, og hører PS3'en mye høyere enn projektoren enda den henger rett over hodet mitt og PS3 står 3m framfor meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 88Surround88
    Har ikke sett denne i aksjon, men til spill som oftest er ganske lyst i funker den sikkert kjempebra. Kankskje ikke den beste til film, og kan nok ikke måle seg akkurat der med en plasma eller LED skjerm, men du får jo en "større" 3D opplevelse jo større skjermen er, og det blir sikkert ikke noe dårligere enn f.eks Avatar i 3D visst fram på en offentlig kino. Har projektor som støyer 28db på det meste, og hører PS3'en mye høyere enn projektoren enda den henger rett over hodet mitt og PS3 står 3m framfor meg.
    Men så har jo nevnte projektor over dobbelt så høyt støynivå som din da... eller noe sånt.... ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •