Problem med EH-TW 5500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer cvpowah sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med EH-TW 5500

Jeg hadde ikke hatt prosjektoren på på et par dager og når jeg skrudde den på viste det en rosa linje helt nederst på skjermen mot høyre.

Ble skremt og frustrert fordi jeg kunne ikke forstå hva dette kunne være. Det kan ikke være pæren bla pga den er bare spilt 500hrs~ og garantien skal være 1700 timer.

Hva tror dere det kan være? Jeg sente mail til epson nettop og venter på svar. Prosjektoren er ca 3 mnder gammel og har hengt på samme plass hele tiden så det kan umulig være verken frostskade/ fysiskt skade/ varme skade/ fuktighet.

Har noen opplevet det samme noen gang?

Mvh
    Viljar

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er nok dessverre mer alvorlig enn "bare" lampen. For meg så ser det ut til å kunne være en feil i den optiske motoren. Det betyr dessverre at projektoren må sendes inn på service.

Sitat Opprinnelig postet av cvpowah
    Jeg hadde ikke hatt prosjektoren på på et par dager og når jeg skrudde den på viste det en rosa linje helt nederst på skjermen mot høyre.

Ble skremt og frustrert fordi jeg kunne ikke forstå hva dette kunne være. Det kan ikke være pæren bla pga den er bare spilt 500hrs~ og garantien skal være 1700 timer.

Hva tror dere det kan være? Jeg sente mail til epson nettop og venter på svar. Prosjektoren er ca 3 mnder gammel og har hengt på samme plass hele tiden så det kan umulig være verken frostskade/ fysiskt skade/ varme skade/ fuktighet.

Har noen opplevet det samme noen gang?

Mvh
    Viljar

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Ak, det er nok et av filtrene inne i den optiske motoren som er skadet ja
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Enig med Ak, det er nok et av filtrene inne i den optiske motoren som er skadet ja
    Okey. Takk for svar. Hvordan kan dette skje hold jeg på å si? Sikkert et dumt spørsmål. Er det en "normal" feil, med en ny vare?

Mvh
    Viljar

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er heldigvis ikke normalt, men det kan dessverre skje fra tid til annen. Ulempen for din del er ventetiden mens projektoren er på service, men Epson ordner helt sikkert opp.

Sitat Opprinnelig postet av cvpowah
    Okey. Takk for svar. Hvordan kan dette skje hold jeg på å si? Sikkert et dumt spørsmål. Er det en "normal" feil, med en ny vare?

Mvh
    Viljar

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Dette er heldigvis ikke normalt, men det kan dessverre skje fra tid til annen. Ulempen for din del er ventetiden mens projektoren er på service, men Epson ordner helt sikkert opp.

Okey. Jeg får overleve uten en stund da, og glede meg til den er fikset igjen Mange takk for svar

Mvh
    Viljar

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •