Hva kan sies om Benq w6500? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av vweinser
    veldig interresert i avstand og størrelse til lerret som du har, da jeg vurdere sterkt å benytte ashop tilbud ganske kjapt
    jeg har den på 4 meters avstand på et 92" dynagrey, og det funker utmerket spør du meg (selv om jeg er langt fra noen ekspert på området )

projectorcentral har jo et veldig godt verktøy for å finne avstand og lerretsstørrelse

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fylleangst
    jeg har den på 4 meters avstand på et 92" dynagrey, og det funker utmerket spør du meg (selv om jeg er langt fra noen ekspert på området )

projectorcentral har jo et veldig godt verktøy for å finne avstand og lerretsstørrelse

takk for svar, har kikket litt på Procentral på w6000 (er vel identisk) og ser at det du skriver stemmer med det som jeg har tenkt i min kino. Men veldig fint å få info fra noen som har gjort det i "real life"8)

hvilke farger etc har du i rommet ? Er vel kanskje bare å handle ...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vweinser
    takk for svar, har kikket litt på Procentral på w6000 (er vel identisk) og ser at det du skriver stemmer med det som jeg har tenkt i min kino. Men veldig fint å få info fra noen som har gjort det i "real life"8)

hvilke farger etc har du i rommet ? Er vel kanskje bare å handle ...

jeg holder på å bygge meg dedikert hjemmekino, og der går det mest i sort og rødt.
    har malt vegger og tak i matt sortmaling (kanskje litt for mørkt ifølge enkelte, men det var det jeg hadde for hånden der og da, og ble etter min mening ganske stilig), med litt røde detaljer her og der.

og så driver jeg og leter etter et passende kino-rødt vegg-til-vegg-teppe
    både pga akustikk og at det gir gode kino-assosiasjoner
    mener også å ha lest en plass at det var en eller annen vitenskapelig grunn til at kino-teppene var røde, hva den var husker jeg ikke men

vinduene har jeg dekket med formskjærte isoporplater som jeg har kledd i sort filt, for å kunne få 100% lyskontroll

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er litt usikker på denne pj pga lysstyrken da jeg skal ha hvitt tak, mørk bakvegg og ganske lyse vegger.... .

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •