Hvilke budsjett projektor burde en kjøpe?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilke budsjett projektor burde en kjøpe?

Vurderer å skaffe meg en projektor og har ikke fulgt så godt med på markedet den siste stunden så trenger litt hjelp fra dere her slik.

Som alle så er en jo interessert i å ha et så bra bilde som mulig, men da innenfor en vis pris. La oss si en plass mellom 7-13 tusen kroner..eller er det for lite idag om en vil ha et bilde som en ikke kommer til å irritere seg over?

Eller vil det dukke opp nye utgaver nå snart, som kommer til å ha 3D og et bra bilde til en overkommelig pris tro?

Hva sier dere ?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Vurderer å skaffe meg en projektor og har ikke fulgt så godt med på markedet den siste stunden så trenger litt hjelp fra dere her slik.

Som alle så er en jo interessert i å ha et så bra bilde som mulig, men da innenfor en vis pris. La oss si en plass mellom 7-13 tusen kroner..eller er det for lite idag om en vil ha et bilde som en ikke kommer til å irritere seg over?

Eller vil det dukke opp nye utgaver nå snart, som kommer til å ha 3D og et bra bilde til en overkommelig pris tro?

Hva sier dere ?
    Bra 3D i den prisklassen du nevner kan du "glemme" for øyeblikket.
    Mellom 7-13 tusen er det egentlig ikke så veldig mye å velge mellom, og jeg vill nok da satset på en brukt projektor. Har du derimot en lapp til å bruke, så får du Epson TW4400 for ca 14K, og det er utvilsomt den beste projektoren i den prisklassen (opp til rundt 20K), så det er definitivt min anbefaling.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset, skal starte å sanke inn informasjon om Epson TW4400 sån ca nuh.

Igjen takk

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med AK. TW4400 er den naturlig arvtakeren etter BenQ W5000, som desidert beste krysningspunkt mellom kostnad og ytelse. Noe dyrere enn utgåtte W5000, men også veldig mye bedre.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •