BenQ 8720 vs Optoma HD200X

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BenQ 8720 vs Optoma HD200X

Hei!

Jeg har hatt en Benq 8720 en god stund nå, men den tok kvelden her om dagen så jeg trenger ny prosjektor.

Jeg er desverre redusert endel på budsjettet i disse tider, så jeg trenger en rimelig men grei prosjektor.

Hvordan vil en HD200X være i forhold til min gamel 8720? Er det andre prosjektorer som er å anbefale til under 10000,- Ser at HD200X har fått bra på tester på "Lyd og bilde" og audiovisuelt.no

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Hva med optoma hd20 som er Storebror” til HD200x, med bedre lystyrke og høyere kontrast:wink: Denne har fått gode omtaler!! Sjekk ut på finn.no der har jeg sett de til ca 7000-8000 kr, mye morro for billig penge8) Mener du ganske sikkert får en oppgradering fra din benq8720 vs optoma 20 (full hd)

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hakima
    Hei!

Jeg har hatt en Benq 8720 en god stund nå, men den tok kvelden her om dagen så jeg trenger ny prosjektor.

Jeg er desverre redusert endel på budsjettet i disse tider, så jeg trenger en rimelig men grei prosjektor.

Hvordan vil en HD200X være i forhold til min gamel 8720? Er det andre prosjektorer som er å anbefale til under 10000,- Ser at HD200X har fått bra på tester på "Lyd og bilde" og audiovisuelt.no
    Skal du se mest på blu-ray/hd-materiale vil det bli en stor oppgradering med HD200. Er det fortsatt dvd du bruker er 8720 helt fantastisk.

Er ikke allverden av sortnivå på HD200, men skarpe bilder forøvrig.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et godt tips kan være å kikke etter en brukt BenQ W5000, som er utrolig mye projektor for pengene.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg ønsker å gå for en ny prosjektor og ikke kjøpe brukt. Vil gå for en litt rimelig prosjektor nå, og oppgradere seinere en gang til full-HD 3D prosjektor

Ser komplett har 25% rabatt på Optoma HD100X, hva er forskjellen mellom HD200X og HD100X?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •