Projektor festet i takpanel?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Projektor festet i takpanel?

Hei,

Hentet i går hjem en splitter ny BenQ W5000, jippi. Denne skal erstatte min gamle Panasonic PT-AE700. Min gamle projektor var festet i taket med et B-Tech takfeste skrudd rett i takpanelet.

Tror dere dette går med W5000 også? Siden BenQ ikke har horisontal lens-shift må den jo plasseres midt på lerretet, og det er typisk nok midt mellom lektene(?) som panelen er spikret fast til. Som dere ser på de vedlagte bildene er taket lyst, så det blir veldig synlig om jeg skrur opp en hobbyplate mellom lektene og så fester projektorens takfeste til denne igjen.

Håper noen har gode idéer, jeg håper å få sett første film i full-HD i kveld :-)

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer an på panelen, er det solide saker kan du skru rett i.
    Hadde samme problem i hula til poden, har ikke falt ned enda.
    Alternativt kan du bruke en form for gipsanker...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet ikke hvor god/tykk panelen er. Den var satt opp ett år eller to før vi kjøpte huset (2002). Frister å skru rett opp, men surt om jeg kommer ned i kjelleren og finner W5000 i småbiter på airhockeybordet...

Chieftech festet skal jo ifølge produsent bare festes med 2 stk store franske treskruer om man bruker takfestet med forlengerrør, tror nok jeg hiver i 4 stk. om jeg prøver. Må bare se om jeg finner minst 8mm tykke treskruer som ikke er så veldig lange, vet ikke hvor langt opp i taket jeg må for å finne rørene til den vannbårne varmen for kjøkkenet over...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •