Klarer ikke bestemme meg for noen ting.

Tenker på Panasonic PT-AE4000 eller Epson TW-4400 eller TW-5000 vet ikke hvem som er best av disse. Er AE4000 på linje med Epson 4400? Eller gruser epson 4400 panasonic sin modell?

Er det smart og vente og kjøpe til litt over nytt år? Kommer det til å bli et pris dropp da? Siden jeg må si jeg har en knapp på TW-4400 når den er ferdig klaibrert, men 17.000kr er litt dyrt for meg.

Ser at jeg kan få Panasonic PT-AE4000 til 12.000 - 13.000kr om jeg er heldig, men har dårlig erfaring med Panasonic sin Panasonic AX 100... Vært på rep flere ganger på grunn av iris, og nå er det en stor gul flekk midt på sjermen. Sist uke vile den ikke starte en gang om du ikke slår den av å på 10-20 ganger da... Da kan du være heldig. Skal ta den til rep i dag igjen... Om det ikke blir for dyrt, tror helt ærlig den er søpel nå. Men hvem vet..

Så om ikke Panasonic har skjerpet seg veldig med den nye modelen så er jeg veldig skeptisk til å kjøpe den. Noen som har noen dårlig erfaring med Panasonic PT-AE4000? Har jo hørt at den gir et bra bilde, men lyst til å høre om noen har sett den avsiden av TW-4400

Takk for alle svar

Som ny Panasonic PT-AE4000 prosjektor selges - FINN Torget