kompatible pærer like gode som originale?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kompatible pærer like gode som originale?

Hei,

har nettopp mottat en pære jeg bestilte fra dinhjemmekino, oppgitt som original projektorlampe. importør har jeg funet ut er eet nordic, og at pæren er av merket microlamp.

kan noen si meg om det er grunn til å være skeptisk til kvaliteten og levetiden, før jeg åpner esken? kanskje jeg bør returnere den?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Microlamps

Ingen projektormerker produserer sine egne "orginale" projektorlamper. Disse leveres uansett fra en tredjeparts produsent. Microlamps er en av verdens største produsent av ulike typer lamper, og siden lampen ikke produserer kvaliteten på bildet, bare lyset, så har det ingenting å si hvilket merke du velger. En Epson lampe kan foreksebel brukes til flere modeller (med samme lysstyrke) TW700 (HD projektor) og TW2000 (Full HD) bruker samme lampe. Det er også forskjell på socketen til de ulike merkene, men selve lampen er det i utgangspunktet bare forskjell på lysstyrken. Du kan være trygg på at lampen fra Microlamps gir et like godt bilde som den "orginale" og at levetiden er minst like lang.

Newcomer fsmidt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har levert noen microlamp pærer selv og er ikke helt fornøyd. Noen av dem har fungert fint, men de vi fikk til en sony bakprojeksjonstv lager en rød stripe øverst i bildet. Testet flere og samme feil. Har også hatt 2 til en Epson projektor som røk etter under 2 måneder. Byttet til orginale og ikke hørt noe mer på snart ett år.

Nå har jeg også solgt sikkert 10 stykker som fungerer fint også, men jeg synes feilprosenten er litt drøy. De jeg har hatt problemer med har det skjedd ting med ganske fort så hvis du får 3 måneders garanti for eksempel hadde jeg tatt sjangsen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •