Projectiondesign's - Action! 49.990 - les om tilbudet her

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)

Projectiondesign's - Action! 49.990 - les om tilbudet her

Leser bl.a. om Virtuoso HT720 (link til produktark her, som nå går for 5000 USD, eller ca. 43.000 inkl. norsk mva (i tillegg kommer frakt på 1500-2000). Action! går nå for 49.990.- direkte fra produsent her i landet. Det er tydelig at prisene nå er i fritt fall!

Virtuoso har tilnærmet identiske spesifikasjoner som Action!, med DCDI, 1280x720, 6 segments 5x fargehjul, 2000:1 kontrast samt oppgitt lavt støynivå. Litt undrende til støynivå, da produktsheetet sier 40 db, og det er jo ikke akuratt stillegående! Uansett, de som har avgitt rapport på AVSforum sier at det er svært lite støy fra denne saken...

Tror nok uansett det for oss nordbaggare svarer seg å gå for Action! fremdeles. Spørsmålet er selvsagt om prisene virkelig skal ordentlig ned etter sommeren.

AndersL (fra Action! produkt-teamet), du kan kanskje forklare litt betingelser osv. i forbindelse med Action! tilbudet? På forhånd takk![/url]

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    974
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tror det lønner seg å "sitte på gjerdet" en stund til. Kanskje til høsten, for å se om prisene faller ytterligere.

Produsent rep.
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi setter ingen sære betingelser ved kjøp av Action! model one. Som gode nordmenn må vi forholde oss til kjøpsloven og det som verre er, så det er ikke greit å lure seg unna :wink:

Bortsett fra det; model one selges direkte til kunde fra fabrikk i Fredrikstad. (ja, det er mulig med "visning" av fabrikken, det kan vi f.eks organisere ved et tidspunkt). For å kjøpe må man være norsk, og bosatt her i landet. Husk at dette er ca 25.000 under andre markeder i Europa, og vi ønsker ikke å lage krøll for de som kjøper og selger andre steder). Vi kommer også til å selge gjennom utvalgte forhandlere.

Prisen - i en begrenset periode - er 49.900, inkludert mva. Frakt kommer i tillegg.

Hvorfor? Fordi markedet generelt ikke er spesielt stort, og dyre enheter selges i enda lavere antall enn billige. Men først og fremst; vi ønsker å gjøre noe ut av det at vi er norske, og eneste gjenværende produsent av projektorer her til lands. Dessuten - hvorfor skal det alltid være mulig å få alt billigere i utlandet - spesielt ting man har lyst på?

Det at vi selger model one til denne prisen nå betyr ikke uten videre en dramatisk generell prisreduksjon i markedet. Tror heller ikke man skal forvente at projektorer som NexGen / Immersive, BenQ / Acer, etc skal flomme inn over oss. Til det er de for dårlig representert i Norge.

Slik vi ser det; det er fordeler med å kjøpe norsk. Action! model one er et ekte high-end produkt. Kjøper man en projektor som går gjennom tradisjonelle kanaler til samme pris er det ikke nødvendigvis det man får (se min kommentar om f.eks Immersive i en annen tråd).

Om det er noe annet man lurer på er det bare å spørre!

mvh,
    AndersL

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vannvittig bra tilbud!

Jeg håper Action banker alle de andre HD2-projektorene... hadde det ikke vært for at jeg kjøpte en NEC HT1000 for kort tid siden så hadde jeg slått til på en Action!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    672
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fristelsen er stor... for stor! Vis meg denne guddommelige projen og frels meg fra alt som heter døde pixler, fargefeil og dårlig kontrast.

Håper bare jeg ikke ser regnbuer...

Gimme the Action!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Rinn
    Fristelsen er stor... for stor! Vis meg denne guddommelige projen og frels meg fra alt som heter døde pixler, fargefeil og dårlig kontrast.

Håper bare jeg ikke ser regnbuer...

Gimme the Action!
    Hehe - Hør med AndersL, han har sikkert mulighet for å gi deg en liten demo! Det kan jo hende du ser regnbuer, det avhenger av hvor følsom du er... Defekte pixler tror jeg imidlertid ikke er noe problem med denne saken...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    672
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har allerede vært i kontakt med AndersL, og venter bare på et tidspunkt som passer

Samtidig så kan jeg jo nevne at han svarte meget godt og utfyllende på en mail jeg sendte... sjelden man ser sånt fra selgere ellers.

Tydeligvis noen som både er interessert i å selge bra produkter OG gi bra service. Er jo til å bli religiøs av

Gimme the Action!

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen andre enn Rinn som har kjøpt denne projectoren?

MVH
    Frank

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    672
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet det ihvertfall er to til som har kjøpt den her på forumet... se den offisielle Action-tråden så finner du dem sikkert.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •