Problem med TW4400 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer mariusm69 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har Epson 4400 selv & bruker en billigkabel til under 200,- for 10 meter. Har testet 1080 24p/50i/60i (får opp Windows 7 m/1080 60p også). Både ut fra PS3, Popcorn Hour A200, AcRyanMini & HTPC.

Bruker diverse 2 meters HDMI kabler mot en Onkyo 608 og deretter går alt til 4400 via denne: DELTACO HDMI-KABEL, V1.3, 19-PIN HA - HA 10M VIT - Spesifikasjoner

Når HTPC'n kjøres bruker jeg 2 stk av billigkabelen til 200,- pr stk. Totalt 20 meter med billigkabel. No problems (so far)

Summary; Jeg kan anbefale denne billige kabelen som et alternativ til Dreamscreen

M

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mariusm69
    Har Epson 4400 selv & bruker en billigkabel til under 200,- for 10 meter. Har testet 1080 24p/50i/60i (får opp Windows 7 m/1080 60p også). Både ut fra PS3, Popcorn Hour A200, AcRyanMini & HTPC.

Bruker diverse 2 meters HDMI kabler mot en Onkyo 608 og deretter går alt til 4400 via denne: DELTACO HDMI-KABEL, V1.3, 19-PIN HA - HA 10M VIT - Spesifikasjoner

Når HTPC'n kjøres bruker jeg 2 stk av billigkabelen til 200,- pr stk. Totalt 20 meter med billigkabel. No problems (so far)

Summary; Jeg kan anbefale denne billige kabelen som et alternativ til Dreamscreen

M
    Såpass? Ok, det var da som bare f. Får opp meldingen om at denne frekvense ikke støttes, ser du referer til forskjellige frekvenser. Hvordan kan man evt skifte på det? Automatisk går ikke, og må sette den manuelt til 1080I for og få bilde?

Newcomer mariusm69 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hud1973
    Såpass? Ok, det var da som bare f. Får opp meldingen om at denne frekvense ikke støttes, ser du referer til forskjellige frekvenser. Hvordan kan man evt skifte på det? Automatisk går ikke, og må sette den manuelt til 1080I for og få bilde?
    Med HTPC skifter du enkelt frekvens i Windows. Når det gjelder PS3 kan vel denne settes til å kjøre 24Hz i BluRay (her ble jeg litt usikker).

Med PlayonHDMini eller PopcornHour A200 kan du sette utfrekvens til auto eller spesifisere eksakt hva du vil ha (dog ser det ikke pent ut hvis 1080 60i materiale "forces" til f.eks 1080 24p)

Siden du refererer til PS3 som en av kildene dine ville jeg forsøkt en BluRay der og aktivere/deaktivere muligheten for å kjøre 24Hz... Når du deaktiverer 24Hz vil PS3 kjøre BluRay som 50P tipper jeg (usikker på dette, må eventuet teste hjemme for å bekrefte).

Det er praktisk å ha Onkyo'n som mellomstasjon for alt sammen da den viser hva kilden sender & eventuelt fra Onkyo'n gjør det om til (gjelder både lyd & bilde).

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får ny kabel tilsendt nå så håper for all del at den vil rette opp i dette.:???:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hud1973
    Får ny kabel tilsendt nå så håper for all del at den vil rette opp i dette.:???:
    Bare for info, så fikk jeg endelig den nye kabelen av samme type(fikk først feil lengde) og nå funker det som bare det. Så det var kabelen ja.......

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •