Hvor lenge må vi vente på 3D-projectorene?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor lenge må vi vente på 3D-projectorene?

Ser at det begynner å komme 3D-ready projectorer. Når kan vi vente at de
    begynner å komme for fullt i prisklassen 20k +/-?

Tror dere teknologien i de første 3D-projectorene vil bli fort utdattert?

Har forresten ikke hatt PJ på fire år (sp4805), akter å vente litt til!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Litt vanskelig å si, men skal det skje før 2012-modellene må nok f.eks. BenQ på banen, noe som jo ikke er heeelt usannsynlig selvsagt, men samtidig ikke noe som er annonsert noe sted så langt meg bekjent. DLP egner seg jo imidlertid glimrende til 3D, så at BenQ ikke har kommet med noe i så henseende (de har jo masse 3D til bedrifts/proffmarkedet allerede) synes jeg egentlig er litt snodig. Hadde trodd de skulle lansere noe på CES i år, men den gang ei...

Det spørs nok derfor om en må betale en hel del for 3D på denne siden av nyttår, der VW90 er først ute med annonsert lanseringsdato / leveransedato i begynnelsen av november, og dernest JVCs X3 og X7 som typisk skal dukke opp i desember en gang.

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic AE5000 skal vel lanseres i begynnelsen av 2011? Ville blitt overrasket dersom denne ikke har 3D, med tanke på deres satsing på dette.

Active
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis de har tenkt til å ha støtte for 3D, kan det være at de (f.eks Benq) vil holde på
    hemmeligheten inntil de er klare for release? Både mtp konkurransefortrinn (forsprang)
    og markedsføringsstrategi (hvem ville vel kjøpt ny projector nå dersom de visste at det
    kommer 3D over nyttår)?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, det er nok fullt mulig. Jeg hadde som nevnt trodd de skulle dra opp 3D av hatten på CES, og det overrasket stort at verken LED (W30000) eller 3D ble nevnt med ett ord... Det taler vel som du sier kanskje for at de har noe på "lur", men det blir jo selvsagt bare spekulasjoner... Slik det ser ut nå blir 20-30K-segmentet forbeholdt et godt stykke uti 2011 hva angår 3D.

Newcomer mariusm69 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av popkorn
    Panasonic AE5000 skal vel lanseres i begynnelsen av 2011? Ville blitt overrasket dersom denne ikke har 3D, med tanke på deres satsing på dette.
    Ja, det ryktes at Panasonic slipper AE5000 samtidig med AVATAR 3D release. Hvis Panasonic Norge fortsatt er like stive i pris (ref AE4000), blir det USA handel på meg igjen.

Var innom Sony Store på CC-vest & fikk en 3D demo der (TV). Ble utrolig skuffet. Håper de første projektorene som kommer er LANGT over dette. Hvis ikke, blir 3D funksjonen ubrukt for min del.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •