PT-AE 3000 vs TW-4400. Haster!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PT-AE 3000 vs TW-4400. Haster!

Prosjektor skal i hus denne uka!! Valget står primært mellom en av disse to prosjektorene. Begge har tilfredstillende zoom og lenshift. Hvordan er disse to stillt opp mot hverandre? Plusser minus? Er PT-AE 3000 fortsatt høyaktuell eller er den "so last year" og utdatert? Hvem ville dere gått for og hvorfor? Lurer rett å slett på hva som gir mest for pengene, sett kvalitet opp mot pris. Selv er jeg ingen klepper innen prosjektorvedenen, så jeg spør dere som har peiling! Skal brukes til det vanlige, blueray, spilling, fotballkamper u name it.

Svar som bidrar til å hjelpe meg ut av min ambivalens tas imot med stor takknemmelighet!

Edit: Spørsmål på tampen: Vil kanksje til og med den nye tw 3200 til 8699kr være et bedre kjøp en PT-AE 3000??

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TW4400 har potensiale til å produsere vesentlig bedre bilder enn det PT-AE3000 har. Uten å gå inn på prisforskjellene her så vil jeg av den grunn også antyde at det er verdt å legge noen ekstra kroner på bordet for å få førstnevnte projektor i hus.

TW4400 er bedre på det aller meste, og bør være et bra valg for deg. I tillegg har den mye mer lysresserver, noe som teller positivt med tanke på at du skal se sport, eks. fotball.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg forstår. Har forstått at denne tw 4400 er noe av det bedre prosjektorverdenen kan tilby til under 20k. Er dog usikker på om jeg ønsker å svi av 16999 på bare prosjektoren.

Hva kan du da si meg om panasonicen? Har du kjennskap til denne? Vil det være idioti å kjøpe denne i 2010 til rundt 10-12 lapper? Hva tror du om den nye tw 3200? Vil også denne være et bedre kjøp til sine 8-9000?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen andre med formeninger om topic??

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurdert Sony VPL-HW15 ?

Newcomer pseudomono sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha 2.35:1 lerret er zoom funksjonen med minne et must spør du meg, men trur nok at PT-AE3000 blir slått på alle andre punkter. Når det er sagt er jeg fortsatt fornøyd med PT-AE3000 og vil også velge projektor med zoom minne neste gang jeg skal kjøpe projektor

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •