Hjelp med å velge prosjektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp med å velge prosjektor

Hei
    Har lyst å bytta fra liten tv til stort lerret med prosjektor. Dvs så stort som eg kan få. Rommets bredde er bare 2,75m, det tilsvarer vel rundt 70" med dei fleste prosjektorer? Tenkte meg eit budskjett på ca 6000+- då med lerret og muligens oppheng. Kan godt kjøpe brukt så lenge det fortsatt er mykje tid igjen på pæra. Men eg har VELDIG lite peiling på prosjektor og kva eg skal velge. Vil bli mest brukt til å sjå på film fra pc og ps3, og å spille med ps3.
    Tenker litt at å legge så mykje penger i for å få full hd blir litt bortkasta sidan eg nesten bare ser film i 720p uansett? Vil helst ikkje sprenge budskjettet alt for mykje

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Myself123
    Hei
    Har lyst å bytta fra liten tv til stort lerret med prosjektor. Dvs så stort som eg kan få. Rommets bredde er bare 2,75m, det tilsvarer vel rundt 70" med dei fleste prosjektorer? Tenkte meg eit budskjett på ca 6000+- då med lerret og muligens oppheng. Kan godt kjøpe brukt så lenge det fortsatt er mykje tid igjen på pæra. Men eg har VELDIG lite peiling på prosjektor og kva eg skal velge. Vil bli mest brukt til å sjå på film fra pc og ps3, og å spille med ps3.
    Tenker litt at å legge så mykje penger i for å få full hd blir litt bortkasta sidan eg nesten bare ser film i 720p uansett? Vil helst ikkje sprenge budskjettet alt for mykje
    6000 for pJ + lerret er ikke så veldig mye.
    Kan tenkes du kan få en HD65 eller HD66 ny, ev. muligens en brukt PJ av typen hd800xlv, hd200x elns. (optoma modeller).

HD66 støtter forøvrig 3d, men jeg har ikke testet hd65 eller hd66 selv.
    Om du bor i bergen, kan jeg muligens skaffe deg billig lerret (brukt), 80" tror jeg. pulldown

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •