Sony VPL-HW20 - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  0
Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10
Viser resultater 181 til 187 av 187

Tråd: Sony VPL-HW20

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av calla1983 Vis post
    Takk for rask tilbakemelding Ak. Ja, det er ganske diffust, men det er nok mest fordi jeg selv ikke helt har klart å identifisere om det er noe som kommer og går eller om det er noe som er permanent. På meg kan det virke som om det er en slags form for dynamisk greie som gjør at han senker lyset for å få et dypere sortnivå i mørke scener. Problemet er bare at det blir for mørkt. Jeg skal se om jeg kan feilsøke noe mer i dag. Problemet løses for så vidt midlertidig ved å sette opp brightness, men da blir lyse scener veldig utvasket. Jeg er fristet til å gjøre en fabrikkreset, men i og med at den er proffkalibrert og jeg ikke har tallene så har jeg ikke noe lyst til det heller.

Er det slik at lampen gradvis blir svakere, det er ikke slik at den går med et smell som vanlige lyspærer?
    Har du prøvd og slå av den atomatiske iris . prøv og bruk standar innstilling og sett auto iris (advanced iris) i AV stilling og lampe mode i høy lampespenning se om det er bedre.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis projektoren blir for mørk i mørke områder, så kan du prøve å endre gamma. Hvilken gamma står projektoren på nå?

Brightness øker også lysstyrken i sort, så øker du brightness, vil du få mer lys i mørke områder.

Newcomer calla1983 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går var alt som det skulle igjen. Begynner å mistenke at feilkilden kan ligge et annet sted enn i selve projektoren. Forøvrig virker det som om det er en no-brainer å kjøpe pære hos avshop ja. Prøvde prisjakt.no men fikk bare opp dyrt skrot, derav ebay-eventyret.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det anbefales ikke å kjøpe uoriginal lampe, da disse nesten alltid er dårlige. Ellers er det flott at ting ser ut til å ha ordnet seg

Newcomer calla1983 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak Vis post
    Det anbefales ikke å kjøpe uoriginal lampe, da disse nesten alltid er dårlige. Ellers er det flott at ting ser ut til å ha ordnet seg
    Det som var litt spesielt med den jeg fant på e-bay fra England var at det var original lampe i tilsynelatende uorginalt hus, derav nysgjerrigheten på om noen hadde erfaring.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av calla1983 Vis post
    Det som var litt spesielt med den jeg fant på e-bay fra England var at det var original lampe i tilsynelatende uorginalt hus, derav nysgjerrigheten på om noen hadde erfaring.
    Fortsatt veldig skeptisk

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg handlet en sånn "billig lampe" når jeg hadde HW30. Fungerte helt fint men den ga faktisk mindre lys enn den som sto i fra før av. Så anbefalingen er å kjøpe original pære nå du trenger en ny.

Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •