Offisiell tråd for Epsons EH-R2000 og EH-R4000 LCD "Reflective-panel" projektorer - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 113 av 113
    Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jaja, da kom Epson og med 3D. Trege kanskje litt på JVC kjøpet, men det tar vel lang tid før dem kommer ut.....

Fem nye 3D-projektorer fra Epson!

Epson har annonsert fem nye projektorer – som alle lover å levere stereoskopiske 3D-bilder i Full HD 1080p. Modellene kommer i ulike prisklasser og er rettet mot folk med ulike behov innen hjemmekinofronten.
    Trådløs HD
    På toppen av denne næringskjeden finner vi Pro Cinema 6010 og Home Cinema 5010 – som kommer med Full HD 3D, en lysstyrke på 2400 lumen, kontrastforhold på 200 000:1 og et system som forvandler 2D-bilder til 3D.
    Forskjellen mellom 6010 og 5010 er hvor mye tilbehør som er inkludert – som for eksempel takfester, 3D-briller og ulike linsemodi. I tillegg dukker modellen 5010e opp, som har trådløse HD-egenskaper.
    Les også: Denne projektoren har fire ganger full HD-oppløsning
    I det lavere sjiktet befinner Home Cinema 3010 og 3010e seg. Disse projektorene har en lysstyrke på 2200 lumen og et kontrastforhold på 40 000:1. De kommer utstyrt med innebygde høyttalere med en effekt på 10 watt.
    Pris og tilgjengelighet
    6010 vil ha en veiledende pris på over 23 000 kroner, mens 5010 vil gå for 17 000 eller mer. 5010e med trådløs HD-overføring vil koste fra 20 000 kroner.
    Home Cinema 3010 får en veiledende pris på 9000 kroner og 3010e vil koste fra over 10 000.
    3010-serien blir lansert fra og med oktober, mens Pro Cinema 6010 og Home Cinema 5010 dukker opp fra og med november.

Newcomer aeon2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser ut som EH-R2000 har skiftet navn til EH-R1000 i europa,kan dette stemme?
    Jeg fant en brosjyre her:

http://www.epson.com.my/resource/mal...1000_R4000.pdf

Jeg venter med spenning på disse projectorene, og det antas nå en lavere pris på EH-R4000 - 5000 dollar i USA mot 6600 dollar tidligere.
    Dette burde vel bety en pris på 30-35 tusen i Norge?

Her er en link med en videosnutt der prisen blir antydet helt på slutten av videoen.
    For ordens skyld: EH-R4000 heter Pro Cinema 61000 i USA.

Home Theater 3D: Epson 3D EH-TW5900/6000, 3010 - EH-TW9000, 5010/6010

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig noe nytt ang disse
    Surt at det ikke er 3d på de. Ellers ser det jo svært spennende ut.

Kjell

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har brukt de siste par dagen til å prøve å finne en release date på disse. Tidligere var det jo antatt at de skulle komme i høst/tidlig desember, men dette er vel tvilsomt tilfellet ettersom avshop har fjernet de fra sine sider og det er heller ingen info om at modellbetegnelsen er oppdatert til eh-r1000 på epson Norge sine egne sider, bare på de utenlandske. Det er faktisk ikke mulig å finne noen info om prosjektorene i det hele på epson sine norske sider med mindre en googler for det :S

Fant noen som antok at de ville komme ila første kvartal til neste år, men med tanke på alle utsettelsene det har vært til nå er det vel ingen som blir overrasket om enda en skulle dukke opp. Så det virker nesten som mitt ønske om å gå til anskaffelse av en nå eh-r1000 ikke vil bli oppfylt og en annen pj får ta dens plass hjemme i taket...

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter denne tråden http://avforum.no/forum/digitale-pro...av-bildet.html så er lysten på en Epson ikke så veldig høy

K

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjelli
    Etter denne tråden http://avforum.no/forum/digitale-pro...av-bildet.html så er lysten på en Epson ikke så veldig høy

K
    *grøss"
    Det der er ikke hyggelig lesning.
    Jeg er skikkelig skeptisk til Epson nå - da tror jeg det blir
    Panasonic på meg. Jeg har problemer med kasteavstand så JVC og Sony er uaktuelle - de er for dype.
    Har hatt PT-AE900 før og har PT-AE4000 nå og har ikke opplevd problemer med de.
    ......hvis det da ikke dukker opp en DLP-modell som er bra.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aeon2
    *grøss"
    Det der er ikke hyggelig lesning.
    Jeg er skikkelig skeptisk til Epson nå - da tror jeg det blir
    Panasonic på meg. Jeg har problemer med kasteavstand så JVC og Sony er uaktuelle - de er for dype.
    Har hatt PT-AE900 før og har PT-AE4000 nå og har ikke opplevd problemer med de.
    ......hvis det da ikke dukker opp en DLP-modell som er bra.
    Ganske så enig der ja. Definitivt ikke god reklame for Epson i det minste. Ser for tiden selv på en Optoma HD 87 som forsåvidt er en DLP prosjektor som har fått litt skryt på utenlandske forum hvor det er blitt gjennomført 2 tester der den har blitt sammenlignet med JVC HD 750 og de som har gjennomført testen har hatt vanskelig for å si hvilken de vil sitte igjen med. Er bare litt bekymret for sortnivået, men skal ta meg en tur for å ordne en demo på fredag for å se hvor bra det er. Sony og JVC er definitivt med fortsatt, men sliter med å få demo og 20k er litt penger å bruke på noe som en ikke kan få sett på.

Er uansett litt kjedelig å eventuelt ende opp med noe annet enn en eh-r1000 ettersom den har vært på min radar siden sist IFA...

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser ut som det skjer noe nå.
    Nå har Epson lagt ut EH-R1000 for salg i Japan.

Google Translate

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EH-R4000 er lagt ut for salg i Japan i dag, se nederst på siden.
    Google Translate

"2D flagship projector"

Newcomer Drag0nFly sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse har sannelig latt vente på seg. :/ Er det noen som har ‘‘hørt noe’’(tm) om når R2000/4000 vil komme for salg i Europa?

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser ut som disse er kansellert.

"Epson, after a thorough analysis has seen fit to cancel the production of video projectors EH-R2000 and R4000. The process of assembling these models can not fully meet the standards of quality 3LCD Reflective technology is able to offer. Epson will continue to develop new products based on 3LCD Reflective technology with the aim of making them available on the market when they reach the high levels of quality that our customers recognize in and expect from Epson. "

Epson: addio agli R2000 e R4000! | AV Magazine

Google Traductor

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd, men egentlig ikke en veldig stor overraskelse. Epson kommer nok sterkere tilbake etter hvert.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Synd, men egentlig ikke en veldig stor overraskelse. Epson kommer nok sterkere tilbake etter hvert.
    Ja det er veldig synd.
    Da retter jeg blikket mot JVC og stikksagen, jeg må sage hull i veggen
    for å få plass til en JVC i dybden.

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •