Epson TW10H døde/stuck pixler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Chainsaw Charlie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Epson TW10H døde/stuck pixler

Hatt projektoren litt over 1 mnd, og har oppdaget 2 røde,2 blå,8-10 grønne pixler.De ligger ikke inntil hverandre, men den 1 røde og 3 av de grønne kan man se under veldig mørke scener hvis man stirrer intenst.Nesten alle ligger på høyre siden av skjermen.

Har forstått at dette er et vanlig problem med lcd, så jeg antar at jeg ikke kan oppheve kjøpet? Er fornøyd med projektoren, men når jeg vet de pixlene er der under mørke scener, gjett hvor jeg ser sitter og stirrer .Prøver ikke å stirre så voldsomt nå, men vet at de pixlene er der.De er vel døde, da støv vises på en annen måte? Og hvis man har døde pixler, så vil det vises første gang man slår på projektoren? Det pleier ikke å dukke opp etter en stund? Eller kan det være stuck pixels? Leste en plass at døde pixler ikke skal lyse???

Er det nulltoleranse på dlp? Noen som har sett noe på f.eks 4805?

Active
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var veldig mange. Fastbrente piksler er verre enn døde piksler og jeg trodde at fastbrente grønne var returgrunn. Uansett burde du prøve å få returnert eller byttet denne.

John Roger

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    synd du brukte så lang tid på å finne ut dette. Det bør alle som kjøper seg projektor sjekke ut med en gang man får projektoren i hus. dlp har ikke null grense nei, men noen produsenter har det, feks ProjectionDesign.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer Chainsaw Charlie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk svar fra Epson.Må sende den inn til reperasjon.Blir hentet av budbil, så det var litt positivt.Liker ikke å sende dyrere/skjøre saker med vanlig postgang.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •