På jakt etter projektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Stianuno sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

På jakt etter projektor

Pr i dag så har jeg en 42" plasma på kino rommet mitt, er sugen på å kjøpe meg en god prosjektor til minst mulig penger
    Så da tok jeg turen inn på lyd og bilde sin hjemmeside for å sjekke ut diverse tester, det var da jeg la merke til at alt utstyret som de tester får bra karakter og stort sett bare skryt.
    Tror det dårligste produktet jeg kom borti hadde fått 4 av 6 stjerner, mens resten ligger på 5 og 6 stjerner, syntes det er helt latterligt.

Bare for å ta et eksempel, Cerwin Vega cls 15 eller hva den nå heter får like mange stjerner som JBL array 1400, hehe det er riktig nokk kanskje karakter i forhold til pris men jeg syntes det blir helt feil uansett.

Anyways back to topic, finnes det noen andre en lyd og bilde som tester projektorer sånn at man kan få et riktig inntrykk av det de tester?

Kan jo legge til at rommet er 3,5m x 4,5m så hvis noen har gode tips så takker jeg for det, legger kunn vekt på bildekvalitet og pris, alt annet driter jeg i

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony HW15 som Avforum og Elkjøp kjører knall tilbud nå er en vinner.
    Har selv HW10, og den viser ett fantastisk bilde..

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stianuno
    Pr i dag så har jeg en 42" plasma på kino rommet mitt, er sugen på å kjøpe meg en god prosjektor til minst mulig penger
    Så da tok jeg turen inn på lyd og bilde sin hjemmeside for å sjekke ut diverse tester, det var da jeg la merke til at alt utstyret som de tester får bra karakter og stort sett bare skryt.
    Tror det dårligste produktet jeg kom borti hadde fått 4 av 6 stjerner, mens resten ligger på 5 og 6 stjerner, syntes det er helt latterligt.

Bare for å ta et eksempel, Cerwin Vega cls 15 eller hva den nå heter får like mange stjerner som JBL array 1400, hehe det er riktig nokk kanskje karakter i forhold til pris men jeg syntes det blir helt feil uansett.

Anyways back to topic, finnes det noen andre en lyd og bilde som tester projektorer sånn at man kan få et riktig inntrykk av det de tester?

Kan jo legge til at rommet er 3,5m x 4,5m så hvis noen har gode tips så takker jeg for det, legger kunn vekt på bildekvalitet og pris, alt annet driter jeg i
    Lyd og bilde får nok betalt av produsentene for å få bra karakterer. Iom. at testene derfra flasher podukter på nett overalt

Sjekk i hvertfall: Projectors, Projector Reviews, LCD Projectors, Home Theater DLP Projectors at ProjectorCentral.com, riktignok engelsk, men ekstremt informative og seriøse.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av partyboynr1
    Sony HW15 som Avforum og Elkjøp kjører knall tilbud nå er en vinner.
    Har selv HW10, og den viser ett fantastisk bilde..

Takk for tipset
    Får se om jeg skaffer noe gjennom elutstyr, må nesten støtte den lokale stereo sjappa litt.
    men men det blir prisen som avgjør det.

Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Lyd og bilde får nok betalt av produsentene for å få bra karakterer. Iom. at testene derfra flasher podukter på nett overalt

Sjekk i hvertfall: Projectors, Projector Reviews, LCD Projectors, Home Theater DLP Projectors at ProjectorCentral.com, riktignok engelsk, men ekstremt informative og seriøse.

Var det som ante meg, latterlige greier, nesten slik at du kan stikke på elkjøp å handle den største møkka høyttaleren men lyd og bilde kårer den til tidenes beste høyttaler:roll:

Takk for linkene

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •