Nyinnkjøpt HW-15, trenger assistanse.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Nyinnkjøpt HW-15, trenger assistanse.

Tjo,

Jeg gikk nylig til innkjøp av en HW15 og et DreamScreen Tab V3 DynaGrey 200cm / 92" lerret.

Dette var litt på impuls så det har gått veldig fort i svingene, men jeg har prøvd å regne på dette opp i mente.

Fra vegg (bak sofaen) til lerretet er det ca 3,4m. I følge manualen til pj står det at det skal være minst 30cm klaring til vegg på alle sider, også bak. Det tar jeg med en klype salt og tenker at 15cm bør være nok? Det er tross alt ca 30 m2 stue med god sirkulasjon. Avshop sa de hadde en HW15 på et demorom som hang helt inntil veggen.. Noen tanker rundt det?

Men videre, jeg har regnet meg frem til at 92" bør gå akkurat i følge projectorcentral. Hvis noen har lyst til å bekrefte dette tar jeg gjerne i mot svar

Så er det å henge denne i taket.. Jeg ser på et Chief MFG feste med forlengerstang (?) etter anbefaling fra en kompis. Men jeg er helt i villrede på hvor høyt under taket/langt ned fra taket den bør henge og sånne ting.

Dette er for de som ikke skjønte det, min første pj og jeg trenger virkelig hjelp !

Shub

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du har nok blitt lurt av kalkulatoren til Projectorcentral på samme måte som jeg ble til å begynne med. Hvis du velger "throw range" istedet for "diagonal range" vil du se at HW15 klarer 92" bilde med kasteavstand fra ca.2.8 til 4.3 meter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •