Offisiell tråd, Panasonic PT-AE700 - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 58 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 1155
    Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av runar
    hehe..kan aldri tenke meg at et program klarer å oversette. Blir det ikke veldig rar tysk?
    jo, men fullt lesbart

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å i svarte snøsokk! Beklager språket gutter. Men det funket faktisk. Hadde jeg aldri....

Det som er mest morsomt er at språket minner nå om Yoda-engelsk med verbet til slutt.

(Har en misstanke om at gode gamle Yoda er en gammel nazist som har konvertert til "de gode" og lært seg engelsk) 8)

Newcomer Geir68 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runar
    (Har en misstanke om at gode gamle Yoda er en gammel nazist som har konvertert til "de gode" og lært seg engelsk) 8)
    Det veldig morsomt var :wink:

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan dere ikke holde dere til tema, plz. Dette er bare tullsnakk for å få flere posts.

Jeg stoler stort sett ikke på tester i pressen. De er alt for lite kritiske. Når får vi grundig(e) tester fra dere som har kjøpt denne vidundermaskinen? Jeg vil helst vite om det er noe som ikke fungerer som det skal (f.eks 1280x720 i 50Hz fra HTPC).

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LL
    Kan dere ikke holde dere til tema, plz. Dette er bare tullsnakk for å få flere posts.

Jeg stoler stort sett ikke på tester i pressen. De er alt for lite kritiske. Når får vi grundig(e) tester fra dere som har kjøpt denne vidundermaskinen? Jeg vil helst vite om det er noe som ikke fungerer som det skal (f.eks 1280x720 i 50Hz fra HTPC).
    Av bildet som er 2 sider lenger bak så kommer det ganske bra frem at den ikke støtter det.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heh... bare et lite inspill her. Med tanke på optimal farge på filteret, ser det faktisk ut som om det er like greit å kjøpe seg en av de beige tupplur rullegardinene på ikea og bruke denne som lerret. Tar jeg ikke helt feil har den riktig rødtone. Kanskje derfor Runar er så fornøyd med lerretet, det korrigerer jo faktisk manglende rødfarge fra projen...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager LL. Vi skal holde oss til topic. ops:

Ang. 1280X720@50HZ spurte jeg om dette et par siden bakover i tråden uten at noen har svart hverken bekreftende eller avkreftende på dette.

Peakman! Hvis du ser på linje 9 i tabellen står det 720/50P over HDMI, så dette SKAL virke iflg panasonic.

Jeg har lett litt rundt på nettet og det har vært blandede tilbakemeldinger ang. dette. Noen får det til, mens andre sliter.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heh... bare et lite inspill her. Med tanke på optimal farge på filteret, ser det faktisk ut som om det er like greit å kjøpe seg en av de beige tupplur rullegardinene på ikea og bruke denne som lerret. Tar jeg ikke helt feil har den riktig rødtone. Kanskje derfor Runar er så fornøyd med lerretet, det korrigerer jo faktisk manglende rødfarge fra projen...
    Joda..det er godt mulig det gjør det. Jeg bruker ikke selv "IKEA greyline", men Euroscreen greyline. Men jeg brukte IKEA i en mnd og bruker det også på "bortebane".

Men jeg har filter i tillegg også da, som jeg skrev tidligere.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ah. Har ikke fulgt skikkelig med i timen. Sorry. Uansett er jo dette en billig tweak.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Geir68
    Peakman! Hvis du ser på linje 9 i tabellen står det 720/50P over HDMI, så dette SKAL virke iflg panasonic.
    Ja, fra DVD eller annen HDMI kilde, men ikke PC som jeg tolker det.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis projektoren får et riktig konfigurert 720P signal, vet ikke denne om signalet kommer fra en DVI kontakt på et grafikkort eller en DVD spiller med HDMI utgang?

Fant denne posten på Prisjakt.ru forumet fra en som heter Marku z:
    Ja matar min pt-ae700 me dvi-hdmi kabel el hdmi-dvi kabel, spelar ingen roll hur man säger det samma sak.
    Måste säga att det e klockrent bild på det sättet. Sitter på en Geforce FX 5900 Ultra Nvidia kort och drog ner Näst senaste drivisarna som var certade, tror det var 61.76, de nyaste heter 61.77 men det funkar inte lika bra. Inte för mig ivilket fall.
    Ja drar upp 1280x720 pixlar på 59.4hz~60hz som klassas som en AA bild, dvs den bästa bild du kan få med en 700.a
    Så 720p/60hz ser ut til å virke fra en DVI utgang.
    Edit:
    Nå skjønner jeg hva du mente Peakman. De signalene merket 'PC' i den tabellen du linket til er inn på 15 pins VGA inngang!!

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ah. Har ikke fulgt skikkelig med i timen. Sorry. Uansett er jo dette en billig tweak.
    Følger du skikkelig med i timen havner du under kategorien NERD :P og det er bare i nerdenes hevn (filmen) at nerder faktisk trekker damer :twisted:

Men "IKEA-greyline" og evt et filter er billig ja. Det kommer på ca 600kr tilsammen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    når jeg slår på min 700 så kommer det to "klikk" med et par sek mellomrom...noen som har noen formening om hva det kan være?

var ikke sånn på min 500...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er slike klikk hos meg også.
    Sikkert ingenting galt.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ren gjetning, men det er trolig bare strømmen til panelene og pæren som slås på av hovedkortet.
    Disse er timet i sekvens.

Newcomer Junior74 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I følge instruksjonsboka står det "A ratteling sound may be heard when the power is turnd on, and a tinkling sound may be heard when the lamp unit is turnd on, but this is not malfunctions." Så er det noe av dette du hører skal det være slik, jeg har disse lydene på min.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da er det nok ikke noe galt nei! ble litt lettet nå gitt...kjipt om projektoren måtte leveres inn allerede!
    Takk for oppklarende svar...

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [quote]da er det nok ikke noe galt nei! ble litt lettet nå gitt...kjipt om projektoren måtte leveres inn allerede!
    Takk for oppklarende svar...[/quote

Du er en smule "jumpy" du! 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1.Hvor god er bildebehandlings brikken på denne i forhold til sp4805 eller benq 7800?
    2.Siden den er native 1280x700 må vel dvd pal materiale skaleres, hvilken oppløsning er anbefalt? 720p?
    3. Planlagt å bruke en scart-component kabel fra digital tv tuneren. Tenker på å kjøpe en Samsung DVD-HD 945 som har hdmi utgang, sitert fra nettdata sin side: "Viktigt att känna till: signalen som skickas ut via DVI-porten är skyddad med ett HDCP-protokoll (en typ av kryptering) och den skärm spelaren kopplas till måste också ha HDCP. "
    har ae700 HDCP-protokoll?
    4. Noe som har testet denne på hdmi inngangen? evt med Samsung DVD-HD 945? er bildet tydelig bedre enn komponent?
    5. Leste om et filter som skulle hjelpe på rød fargen. Hvor kan det kjøpes? Lett å innstallere?
    6. Kommer til å bruke universal oppheng kjøpt på avshop. Hvor langt ned fra taket kan den henge? Må man ha adapter plate?

Ble mange spørsmål her, men samler dem heller opp i en post så det blir oversiktlig.
    Takk for svar på forhånd

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av movadelic
    1.Hvor god er bildebehandlings brikken på denne i forhold til sp4805 eller benq 7800?
    Faroudja DCDI-brikken i 4805 regnes som den beste på markedet, mens den i 7800 er relativt dårlig. Da Projectorcentral testet AE700 så de ikke forskjell i billedkvaliteten ved bruk av den innebygde brikken vs. den i kilden, så det må antas at denne er bra til det meste.

2.Siden den er native 1280x700 må vel dvd pal materiale skaleres, hvilken oppløsning er anbefalt? 720p?
    Ja.

3. Planlagt å bruke en scart-component kabel fra digital tv tuneren. Tenker på å kjøpe en Samsung DVD-HD 945 som har hdmi utgang, sitert fra nettdata sin side: "Viktigt att känna till: signalen som skickas ut via DVI-porten är skyddad med ett HDCP-protokoll (en typ av kryptering) och den skärm spelaren kopplas till måste också ha HDCP. "
    har ae700 HDCP-protokoll?
    Ja.

Side 15 av 58 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •