Støyende LG AN110

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Støyende LG AN110

Jeg kjøpte en brukt AN110W for den nette sum av 1000 kroner forleden,, lampa har bare ca 700 timer igjen, men nok om det,, de som solgte påsto at det var noe merkelig med fargene, og at den ofte ble overopphetet.
    fargene har vært ok gjenomm 5-6 filmer nå, så er ikke sikker på hva de mente med det,, overoppheting er også null problem, da jeg fort oppdaga at dekselet til luftgjenomstrømningen, på toppen, gjerne henger seg opp.. så jeg håper dette ender opp som et røverkjøp,,

MEN,,

Det er ganske mye støy av den krabaten. Jeg tviler sterkt på at den har vært inne til service/rengjøring noen gang,,

det støyer av vifta,og motorene som åpner og stenger deksler støyer ganske mye,, Er dette noe som gjerne kommer av skitt rundtominni der?

det er min første Hd-proj,, mente jeg leste at HDProjer hadde mer viftestøy enn de mindre dlp-projene,,jeg har til nå hatt en gammal benq..

Prata meg litt ut av det,, men det jeg lurer på er altså,, blir det mer støy ettersom det blir mer skitt innirundtom der,,?
    Kan noe være skadet som følge av overoppheting, som da bidrar til støyen.?

merk, bildet ser veldig bra ut, og har ikke hatt trøbbel med varme selv, jeg oppdaget som sagt at dekselet henger noen ganger når den slåes av/på, og mistenker at det er det som har skjedd når den har stoppet,,

Jeg håper en service, samt en ny pære vil gjøre susen,,, noen meninger om dette,,noen,,?

Newcomer sws sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er selv eier av en - det er ikke den stilleste projektoren du får tak i for å si det slik.... Har ikke vært plaget med at deksel henger seg opp, men det er mye lyd når det åpnes/stenges. Det er også en god del viftestøy - nok til at det er irriterende i "stille" partier av filmen. Kan ikke si at støyen er blitt værre med tiden - har heller ikke renset filter osv.

Sikkert ikke dumt å fjerne evnt smuss som hindrer deksel i å bevege seg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •