Hei, trenger litt hjelp til valg av prosjektor... - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer bflemmin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hvis panasonic 500 er en utgått modell, hva kan vi da vente oss av den neste, når og til hvilken pris. er det den som blir omtalt som 700. synes det er litt tidlig å skrinlegge lcd projektorene og bare rose dlp opp i skyene, det skjer jo tydligvis ting på lcd fronten også.

mvh

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av johnnyknoxwille
    Sitat Opprinnelig postet av Berit
    Sitat Opprinnelig postet av johnnyknoxwille
    Vil alikevel tro etter alle testene jeg har lest at Hitachi virker som en av de som ligger i teten... :?:
    Du får lese i denne tråden hva forumets sin projektoroverguru mener om saken (HI-Fil) (litt ned på siden)

http://www.avforum.no/forum/viewtopi...c&start=15
    Jeg ser det, men jeg kan rett og slett ikke skjønne at det er SÅ stort problem som noen skal ha det til. Noen hyler om regnbueeffekten og at de ALDRI skal ha DLP på grunn av det, andre hyler om VB og at det er grunnen til at de ikke skal ha LCD. Virker nesten som det er lett og favorisere den teknologien man selv er vant til, da man har lært og se bort i fra dens svakheter, men begynner straks å se etter svakheter på konkurerende teknologi. Om dette er tilfellet aner jeg ikke, men det er litt rart at noen projektorer som blir regelrett slaktet av enkeltindivider på noen forumer blir favorisert av annerkjente blader/nettsteder verden over og er eneste samtale-emne i andre forumer..

Amen! Enig med deg der.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært kjedelig om vi alle hadde samme preferanser. Da ville vi hatt akkurat det samme utstyret hele gjengen, og det ville ikke vært behov for noe diskusjonsforum. :wink:
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •