Epson tw3500 og ingen lyd?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Epson tw3500 og ingen lyd?

Hei..

Jeg har kjøpt meg epson tw3500 projektor og har tidligere et billig og godt samsung stereoanlegg(1 000 W 5,1 Hjemmekinosystem HT-TXQ120 - Hjemmekinoanlegg - Hjemmekino | SAMSUNG) , så glad i dag da alt er blitt montert og jeg skulle spille ps3 men lyden er ikke der, forsåvidt ikke bilde heller bare snø. koblet fra samsung anlegget hdmi out(tv) til projektor også hdmi kabel fra ps3 til hdmi inn på stereoanlegg.. dette har fungert strålende på tv`en men dog ikke på projektoren.. er det at den ikke støtter dette eller har jeg gjort noe feil her?

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,637
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Med kabelstrekk fra 7-10 meter og oppover betyr kvaliteten på kabelen MEGET mye.

9 av 10 her inne som ikke får bilde på sin projektor er fordi den lange kabelen til projektoren er for dårlig.

For å sjekke dette, koble en kort kabel i projektor. (Still projektor ved siden av ps3).
    Og sjekk at bildet kommer der.

Men når du så nevner at du har lydproblemer, så virker det som det er ugler i mosen.
    For jeg regner med du har en kort kabel fra PS3 til forsterker.
    Hvilke kabel har du fra PS3 til forsterker for å lage lyd. HDMi eller optisk kabel?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Med kabelstrekk fra 7-10 meter og oppover betyr kvaliteten på kabelen MEGET mye.

9 av 10 her inne som ikke får bilde på sin projektor er fordi den lange kabelen til projektoren er for dårlig.

For å sjekke dette, koble en kort kabel i projektor. (Still projektor ved siden av ps3).
    Og sjekk at bildet kommer der.

Men når du så nevner at du har lydproblemer, så virker det som det er ugler i mosen.
    For jeg regner med du har en kort kabel fra PS3 til forsterker.
    Hvilke kabel har du fra PS3 til forsterker for å lage lyd. HDMi eller optisk kabel?

Ja får ps3 menyen og alt kobler jeg bare kort kabel fra projektor til ps3, men alt stopper da jeg går via samsung anlegget. koblet bare hdmi kabel fra inngangen hdmi inn på stereoanlegg til ps3.

altså. hdmi out til projektor-ps3(hdmi) til samsung hdmi (inn)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle kansje hatt optisk kabel da fra ps3 til stereoanlegg? eller sender ikke optisk kabel lyd heller?

Sånn ser det da ut slik som jeg nå har gjort det da det ikke kommer hverken lyd eller bilde.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •