w5000 vs w6000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question w5000 vs w6000

Dette er kanskje blitt diskutert opp og i mente, men jeg fant ikke noen tråder som kunne gi meg svar på mitt spørsmål.

Er på jakt etter prosjektor for bruk i stue, stuen har store viduer og ikke mulighet for full blending, men prosjektoren vil først og fremst bli brukt på kvelden.

Den skal først og fremst brukes til film med en PS3 som signal kilde, videre har jeg en HD FreeSat box og Altibox HD dekoder som og skal kunne mate den (kjøper en HDMI switch her, så bruker nok bare 1 HDMI på prosjektor).

Hvis jeg kjøper en w5000 har jeg penger til å få den kalibrert også, så derfor er spørsmålet mitt:

Bør jeg kjøpe en kalibrert w5000, eller en ukalibrert w6000 (som er mye mer lyssterk), eller er det andre jeg og burde vurdere.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Uten å ha sett W5000 vil jeg anbefale deg den inklusiv proff kalibrering.
    Grunnen til at jeg sier det er fordi jeg har sett W6000 i HiFi-Klubben, relativt ukalibrert. Og den imponerte overhodet ikke.

Så heller en kalibrert W5000 enn en ukalibrert W6000.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørr inne på W5000 tråden, evt W6000 tråden? Har selv W5000, å er meget fornøyd! W6000 KAN bli litt for lys sterk.

Om du leter litt på tilbud på F.eks AVshop, så er Kalibrering med i prisen når du kjøper W5000, så vertfall en anonse om det for litt siden.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •