Sony HW-15 like god til 5.7m kasteavstand og 120" som Sony sier? Kontra BenQ W6000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony HW-15 like god til 5.7m kasteavstand og 120" som Sony sier? Kontra BenQ W6000?

Hei

Skal ha prosjektoren inntil veggen bakerst i rommet, høyde på 1,5 meter kanskje og kasteavstand på 5.7 meter. Skal ha 120" lerret, alternativt (og nødig) 106".

Grått lerret med gain på 1, kanskje 0,8

I følge projectorcentral.com så virker det som om dette blir for lang kasteavstand for Sony HW-15 mens BenQ er mer komfortabel der. Har dog vært og sett på Sony sin prosjektor i butikken og ble imponert med bildekvaliteten på 5.5 meter ca. Men var 106" på hvitt lerret. De i butikken mente at 5.7 meter og 120" ikke skulle gå utover kvaliteten, kontra projectorcentral.com. Noen som har noen meninger om det?

BenQ W6000 så jeg på hifiklubben, og med mitt utrente øye var førsteinntrykket mitt at fargene ikke var like nøyaktige og kanskje litt utvannet. Vanskelig å forklare, men betaler gjerne 4000 opp for HW-15 om den fungerer i denne settingen.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,642
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har ikke sett HW15 i aksjon, men jeg har sett film på W6000.
    Den imponerte meg ikke, så HW15 tror jeg er et bedre valg.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...du finner en del info rundt disse modellene her inne om du søker litt, men HW15 er uten tvil det beste valget av disse to...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •