Brukt SELECO SVP 320HB CRT

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Brukt SELECO SVP 320HB CRT

Hei!

Jeg har fått et tilbud på denne pj til 8800kr. Er det billig for en slik projektor? Jeg er helt noob og vet derfor ikke serlig mye om den.

Den er brukt i ca.1060t, og det hevdes at den overgår X1 og sony hs1 i bildekvalitet.

Er dette et bra kjøp?

Link til informasjon om projektoren: www.seleco.net/product8.htm

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mener dette err en ren video projector, dvs den scanner så lavt at du ikke kan kjøre PC på den. Selv ville jeg aldri vurdert å kjøpe en slik for 8800. Den gir et bra bilde men du kan ikke koble til linjedibbler freksempel og du bør kjøre lite lerrett for å unngå å se linjene i bilde. Ville hller kjøpe en Barco 701s som ligger i samme prisklasse brukt. Hør med Rusty på forumet. Tror at skal selge sin

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oj!

Maken til kjapp respons. Der reddet du meg, hadde nemlig tenkt å gå for den. Denne Barco 701s har den 16:9?

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei dessverre,jeg beholder min BD 701s.Den henger i taket nå.og bildekvaliteten er WOW :shock: det er noen Barco 801s`er til salgs på finn.no.Eller kanskje Per Johnny her på forumet har en projektor til salgs.
    801s på finn.no http://www.finn.no/finn/bap/object?i...mp;simple=true Kanskje det er mulig å prutte litt på de.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med progresiv dvdspiller? Takler den det? :?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei, den takler ikke progressiv dvd spiller!

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av barco4ever
    Den gir et bra bilde men du kan ikke koble til linjedibbler freksempel og du bør kjøre lite lerrett for å unngå å si linjene i bilde.
    Jeg hadde en seleco 310, og optikken var så dårlig at linjer var ikke et problem Men jeg var fornøyd, kjøpte den etter å ha hatt en Davis CinemaOne et års tid, og fikk mye bedre bilde av Selecoen...
    Skal jo sies at jeg byttet ut Selecoen med en Barco for noen måneder siden, og angrer ikke.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Brukt SELECO SVP 320HB CRT

Sitat Opprinnelig postet av Doffen
    Hei!

Jeg har fått et tilbud på denne pj til 8800kr. Er det billig for en slik projektor? Jeg er helt noob og vet derfor ikke serlig mye om den.

Den er brukt i ca.1060t, og det hevdes at den overgår X1 og sony hs1 i bildekvalitet.

Er dette et bra kjøp?

Link til informasjon om projektoren: www.seleco.net/product8.htm
    Jeg har også fått dette tilbudet du snakker om

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?...amp;Catg=11992

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "There's no such thing as a free lunch" heter det jo. Å tro på at en boks på 35 kilo skal være en av de bedre er jo litt vel optimistisk... Skikkelige saker bør veie over 60!

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Sitat Opprinnelig postet av barco4ever
    Den gir et bra bilde men du kan ikke koble til linjedibbler freksempel og du bør kjøre lite lerrett for å unngå å si linjene i bilde.
    Jeg hadde en seleco 310, og optikken var så dårlig at linjer var ikke et problem Men jeg var fornøyd, kjøpte den etter å ha hatt en Davis CinemaOne et års tid, og fikk mye bedre bilde av Selecoen...
    Skal jo sies at jeg byttet ut Selecoen med en Barco for noen måneder siden, og angrer ikke.
    Onkelen min har en seleco 310, på denne vises linjene veldig godt og er overaskendes bra synes jeg, tatt størrelsen i betrakning. Men kan ikke sammenliknes med større maskiner vel og merke.

Kjelli

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har jo en del å si hvor nær du har pj. Men når jeg satt opp Barcoen hjemme, 576i, lurte jeg på hva i alll verden jeg hadde kjøpt, det var jo BARE linjer :lol:
    Men er heldigvis forbi det stadiet nå :wink:
    Men jeg skal tørre å påstå at det er betydelig bedre bilde på 310`en enn på f.eks en X1...(Banne i kirka? :twisted: )

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    når det er sagt så er ikke verken onkelen min sin 310 eller 320 modellen (320 har innebygget tuner tar jeg ikke helt feil) verdt 8K.
    Det finnes for gode Barcoer og Sonyer i samme prisleien for det.

Min mening iallefall.

Kjelli

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Ser at det flere negative meninger om seleco 3202hb som jeg ikke helt forstår.Jeg selv har den hjemme hos meg og må si at bilde på den er meget bra og uten problemer med at man ser linjer.Jeg kjørerpå et 100 tommers lerret og sitter ca 2,5m ifra.Sammenlignet med både lcd og dlp må jeg si at det bilde jeg har ikke er noe dårligere enn disse.Med hensyn til pris vil jeg også si at jeg ser både lcd og dlp projektorer som blir solgt for langt mer enn det som blir forlangt for selecoen og som på ingen måte kan matche denne på bilde og da spesielt sortnivå.Jeg kan opplyse om at ved bruk av rgb inngang har den en oppløsning på mer enn 1000 linjer.mvh en som eier en seleco.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har selv hatt seleco 390 (denne støtter heller ikke linjedobbling) og seleco 800 (sistnevnte er relativt high end. Betalte 75 000 kr brukt for den.) 390'en min var sylskarp. Kjørte den på 100" lerrett, men kunne klart se linjene på 2,50m. Det ble irriterende i lengden så jeg ble nødt til å bytte den ut. Ellers var fargene veldig bra og sortnivået selvfølgelig langt bedre enn dlp og lcs. 390'en tror jeg er noe liknende den selecoen dere snakker om her..

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke noe problemer med at jeg ser linjer på min.Bruker en philips 963SA dvd spiller som er koblet til selecoen med rgb via scart og som gir et meget bra bilde.mvh bigtor

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •