Hvilken prosjektor skal jeg velge ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken prosjektor skal jeg velge ?

Jeg er ute etter en prosjektor som skal vise et særdeles bra bilde på et lerret som ikke kan være mer enn cirka 2,5 meter i bredden. Jeg har ingen spesiell budsjettgrense, men la oss si innenfor kr. 30.000 for å ha et utgangspunkt.

Jeg har vurdert alt fra Barco 801 til 808s - evnt. DLP prosjektor f.eks. InFocus X1 eller til og med enkelte LCD modeller.

Jeg står helt fast og jeg trenger å finne en løsning da jeg skal montere opp et demorom i Asker i nærmeste fremtid. Kanskje det er noen her på forumet som kan være behjelpelig med råd, salg, montering eller annet.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis du skal bruke til demo av hifi/surround utstyr så vil jeg sterkt vurdere NEC HT1000 DLP, da får du alt du trenger i en hel pakke.

Eneste 3-rørsprojectorer jeg ville anbefale til ett slikt foremål er f.eks. Barco Graphics 808s, Sony G70, eller kanskje en BarcoData708. Men da må du være sikker på de er i god tilstand, slik at de yter god grå-skal-tracking og ikke har noe slitasje. Slike projectorer må også settes opp av noen som vet hvordan de skal 'matches'(signalvei, prossesor/scalere/htpc osv.) og kalibreres for å få ut potensialet i en hjemmekino-sammenheng. Har du noen spørsmål så er det bare å ta kontakt på telefon.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •