Hvor kjøper dere rør "barco808s"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hvor kjøper dere rør "barco808s"

Hei lurte litt på hvor dere pleier å finne dere rør
    trenger nytt ,text innbrenning :?

Takker for alle svar å tips

Hilsen
    Just

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nytt rør koster fort 10 lapper.... Nesten billigere å få tak i en annen med kurante rør

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Nytt rør koster fort 10 lapper.... Nesten billigere å få tak i en annen med kurante rør
    tja koster de så mye i dag med dollaren i bunn ? syntes å se at det var snakk om en 500 dollar for et overhalt rør å det kan da vel gjøre jobben ,
    Eller er det noen her som har hatt problemer med overhalte rør å anbefaler å
    kjøpe nye nytt?

Hilsen
    Just

ps: takk for svaret

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet ikke om en får overhalte rør til BG808S. Med dagens priser ville jeg heller fått tak i en annen maskin som er lik den du har og dermed har du billig tilgang til alle delene samtidig.

K

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en BG800, passer den som delemaskin?? Hvis det er et alt., da?
    Jeg bruker den ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ett veldig bra eksemplar av BG 808s som jeg skal selge. Kun brukt ca 1000 timer.

Rødt rør er veldig bra
    Grønt rør er veldig bra
    Blått rør har en svak jevn innbrenning. (Ingen tekst logo)
    Dersom du er interessert kan jeg demontere linser og ta bilder.

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tips: Skal du ha en delemaskin så må artikkelnummeret bak stemme på projektoren. Det er forskjellige utgaver av barco 808s maskinene.

K

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker igjen for alle svarene !

må vel få sagt at det er en data 808s jeg har og da passer ikke rørene over fra bg808s etter det jeg veit "godt mulig jeg tar feil"
    men har finne ut at man skal kunne få tak i overhalte rør ,Har ikke kikket så mye etter det enda da jeg tenkte at det sikert var noen andre som hadde tips om hvor de hadde finne dem billig

er det foresten noen som veit hvor mye man må bytte får å kunne bruke rørene fra bg 808s ? kan jo hende det er en mulighet vist man får ok resultat med å blande rørene da

Hilsen
    Just

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brukernavn

må vel få sagt at det er en data 808s jeg har og da passer ikke rørene over fra bg808s etter det jeg veit "godt mulig jeg tar feil"
    men har finne ut at man skal kunne få tak i overhalte rør ,Har ikke kikket så mye etter det enda da jeg tenkte at det sikert var noen andre som hadde tips om hvor de hadde finne dem billig

er det foresten noen som veit hvor mye man må bytte får å kunne bruke rørene fra bg 808s ? kan jo hende det er en mulighet vist man får ok resultat med å blande rørene da

Hilsen
    Just
    Det finnes vel enkelte BG808s som pga rørpris ble konvertert fra de dyre sony rørene til de samme type data rørene som du har i din modell, men har ikke egentlig aldri hørt om noen som har gått den andre veien, men det betyr vel ikke det samme som at det ikke lar seg gjøre.

Når det gjelder din modell brukes det rør som kan skaffes i nye eller overhalte utgaver fra dette firmaet. Har ikke kjøpt noe drfra selv, så jeg kan ikke si så mye om pris og om de er greie å handle med, men det vet vel andre her på forumet tenker jeg.

Tidligere var det en meget aktiv og dyktig svensk CRT guru (mrking )som drev en butikk med rør, deler og CRT projektorer her på forumet, men han døde i en tragisk bilulykke på vei hjem etter etter et av CRT oppdragene sine i fjor, så det reduserte også tilgangen til CRT deler her i norden. Mulig at det er noen som selger ut CRT lageret han hadde liggende, men det kjenner jeg ikke til.
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brukernavn

Hilsen
    Just
    har tre rør til bd808s som er gått 1200 timer, kan ta bilde om noen er interesert.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lydmann
    har tre rør til bd808s som er gått 1200 timer, kan ta bilde om noen er interesert.
    Jeg er ute etter et bedre grønt enn de to jeg har (et litt slitt 18-ettellerannet i en deleprosj) og et i utgangspunktet skarpt p16 som er i overkant brunt i et område#€""!#€"€#%&/). Mao bilder er velkomne.
    Amund

Active Jano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hør om Henry har noe liggende. Kjøpte min BG808S av ham engang i tiden. Han var stor på CRT.
    CRT Projectors Home Cinema Experts

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •