..ikke for å bli høy på pæra!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

..ikke for å bli høy på pæra!

...men det er litt viktig å presisere at;jo;Videosystem gir support til alle brukere av Barco oxo på telefon.MEN;vi har MASSE å gjøre også ellers med andre "store"kunder.Merk at jeg ikke sier at dere ikke er kunder, jeg bare prøver å forklare at Videosystem ikke kan leve på support til hjemmekino entusiaster!Faktisk er det er mange av dere som har masse spørsmål (også helt basale spørsmål)som flere av dere kanskje lurer på derfor prøver jeg å svare pr mail og forum når det er er mulig!Mail adressen min finner dere på hjemmesidene våres www.videosystem.no.
    Innspill her mottas med takk!

Newcomer Per72 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Det har jeg full forståelse for,skjønner at dere har mye å gjøre.Det er jo kjempefint at du svarer på innlegg her på forumet. Sikkert mange her som lurer på det samme..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er helt enig med deg.

Derfor kontakter jeg bare dere hvis alt annet ikke nytter. Det at du er tilstede her på forumet betyr mye. Da kan vi hjelpe hverandre med det som er dagligdags.

Når jeg er hjelpeløs og elektronikken svikter. Da ringer jeg dere.

Det finnes masse fin hjelp å få andre steder på nettet i tillegg til her, men det forutsetter at en behersker engelsk ,og ting blir mer tungrodd for en nybegynner enn det ellers ville vært.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •