OPPSETT AV BARCO 808S

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active Jano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

OPPSETT AV BARCO 808S

Har hatt besøk av Bjørn H. I dag, han har satt opp min 808S perfekt. Kom med fly fra Stavanger på morgenen til Torp og har jobbet som en slave i hele dag.Hadde aldrig trodd det gikk an å få så mye ut av projektoren, utrolig.Til dere som sliter med oppsett kan han anbefales på det varmeste, eneste nedturen var at flyet hans hjem i kveld var kanselert så det ble ei natt på park hotell i Sandefjord.En STOR takk til Bjørn for en flott jobb.

Intermediate BullFire sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny innstilt projektor Jano, kan tenke meg det ble bra
    Man kan gjøre mye bra selv, men for å få det helt perfekt så må det nok en fagman til ja :wink:
    Farge kalibrerte han maskina også?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Bjørn vet hva han snakker om ja. Under en kopp kaffe hjemme hos meg, var det ny runde med kalibrering for min egen del...med et påfølgende kjempeløft i bildekvalitet!

Nå har jeg også vært hjemme hos Bjørn...og sett på "beistet" han har i taket...Bedre referanse enn oppsettet hos Bjørn finnes ikke! :shock:

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med Barco 808s og Bjørn H. er man i trygge hender. Han gir seg ikke før det fulle potensial er dratt ut av beistet.

Active Jano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jada Bullfire den ble kalibrert etter alle kunstens regler, det morsomme var at Bjørn hadde lagret alle resultatene fra de andre projektorene han har kalibrert, slik at jeg på grafer kunne se hvordan min lå an i forhold til andre 808S. Og for et BILDE det ble fra D-VHS. Utrolig.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott loftstue du har fått til nå Jano! jeg synes det var en hyggelig dag med med god oppvartning, det var ingen nedtur å ikke komme hjem samme kvelden.
    Jeg hadde en fin avsluttning på kvelden med et par Carlsberg i baren på hotellet og en god natts søvn.

Du har fått deg et nydelig eksemplar av en BG808s så det bød ikke på noen problemer å få et flott bilde ut av den, og det må jo nevnes at resten av utstyret med CenterStage CS-2 og D-VHS og SDI utgang på DVD spiller gjør det til et brukervennlig system med meget høy kvalitet.

Håper du får sett mye film fremover husk minimum 1000 timer i året :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •