Hva jeg vet så er det kun videosystem som er greie med support hva gjelder feil på barco i norge - fler? Sony, electrohome, nec er ikke å treffe her? er det noen du kan sende monsteret ditt til - som er behjelpelig med support i ikke alt for sinnsyke avstander? Det er jo en avgjørelse som bør veies mtp kjøp av en slik delikat maskin...

Jeg brenner som sagt for en 9". Men, jeg synes crt cinema som et eksempel fører sinnsyke priser på et ni tommers rør til barco og sony - med unntak av sony på 8" i forhold til nec og sony.. som sagt så runder ikke engang Nec over tusen dollar uansett størrelse. Er det fler som fører nier rør til barco, som ikke er så stygge med pris?

Jeg kunne tenkt meg å kjøpe en god prosjektor som er mekanisk fin hvor rørene er brent i stykker - og kjøpt splitter nye Prøver å tenke langsiktig nytelse her Skulle rørene til en 1209s eller g90 ryke er en gjennomsnitts mann i norge ruinert!! :x

Er vel heller rørene man betaler for å ikke potensialet til å kjøre store rør som koster..

Hvilke "god" prosjektorer som g70, 1209s, 9500c og fler :twisted: som er greie mtp priser på rør? Hvor mange aktører i statene selger rør til disse? Er det smerte fritt å importere rør?

g70 virker jo billig mtp på rør, noe ikke g90 er - 4000$. Og sony og barco er noe mer synlig i markedet enn nec og electrohome..

Hvordan er det å få rørene ombygd igjen sammenlignbart med nye?

Jeg kunne vært interessert i noen innspill om emnet - om ikke bare et innspill til et eller fler av spørsmålene mine. Kan virke litt ivrig her - men vanskelig å finne kilder på nett til svarene mine..